379
У мережі з’явилися перші зображення розумних окулярів від Facebook і Ray-Ban
— Технології&Авто
Інсайдер Еван Бласс (evleaks) опублікував зображення з фінальним дизайном перших «розумних» окулярів Facebook, розроблених в партнерстві з брендом Ray-Ban.
Окуляри називаються Ray-Ban Stories, і не схоже, що логотип Facebook з’являється де-небудь на продукті, крім коробки.
Головна відмінність Ray-Ban Stories — дві камери на краях оправ, а також кнопка на правій дужці, яка може відповідати за їх управління. Пропонується три варіанти оправи (Wayfarer, Round і Meteor) з тонованими лінзами.
Пристрій нагадує окуляри Spectacles, які виробляються компанією Snap Inc., відомої по месенджеру Snapchat. Вони теж оснащуються двома камерами, підключаються до смартфону і коштують близько $ 380.

Генеральний директор Facebook Марк Цукерберг раніше говорив про окуляри, що у них «культовий форм-фактор Ray-Ban, і вони дозволяють робити досить витончені речі». Однак у них немає екранів для функціоналу AR.
Цукерберг сказав, що цей продукт є частиною «шляху компанії до повноцінних окулярів доповненої реальності в майбутньому», і в розробці також знаходяться більш просунуті окуляри AR. Для майбутніх поколінь окулярів, ймовірно, призначений нейронний інтерфейс, який Facebook демонструвала на початку року.
За матеріалами: НВ
Поділитися новиною
Також за темою
Китай заборонив технологічним компаніям купувати ШІ-чипи Nvidia — FT
Google DeepMind заявляє про «історичний» прорив ШІ у розв’язанні задач
Meta представила смартокуляри Ray-Ban Display з екраном і браслетом керування
Топ китайських авто в Україні
ChatGPT вимагатиме паспорт або ID-карту для визначення віку
Apple готує MacBook Pro з сенсорним екраном