Старт бізнес-сезону: як почувають себе он-лайн підприємці — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Старт бізнес-сезону: як почувають себе он-лайн підприємці

Особисті фінанси
331
Finance.ua як портал, який інформує про настрої українського бізнесу, розповідає, чи готові підприємці до нового сезону та можливих карантинних обмежень.
4 з 10 підприємців в онлайні вважають, що їхній бізнес не готовий до можливих карантинних обмежень. У середньому кожен підприємець в онлайні має 17 успішних угод на місяць. Лише 7% стверджують, що відгуки ефективніші за рекламу.
Опитування OLX понад 2 тисяч підприємців напередодні бізнес-сезону показало, чи готові власники до можливих карантинних обмежень і як складаються відносини підприємців та їхніх клієнтів в Україні.
Напередодні активного бізнес-сезону попри можливі карантинні обмеження підприємці продовжують розвивати своє діло в онлайні. Звісно, переваги у тих, хто пропонує локальну продукцію і послуги або ж взагалі має власне підприємство.
  • 29% респондентів, які надають послуги, не відчули впливу пандемії.
  • 22% замовляють продукцію в Україні та стверджують, що швидкість постачання не змінилася. Тривалішим очікування товарів у межах країни стало лише для кожного десятого власника бізнесу.
  • 16% підприємців, які замовляють товари з-за кордону, зазначили, що постачання стало довшим, а для 3% — взагалі неможливим.
  • 42% підприємців вважають, що їхній бізнес не готовий до чергового локдауну, у той час як інші продовжують шукати правильні рішення. Серед них: активне ведення онлайн-магазину, збільшення товарозапасів, інвестиції у рекламні послуги.
Портрет бізнес-продавця в інтернеті. З початком осені стартував і осінній сезон шопінгу зі зміною гардеробу, підготовки авто та пошуку житла. Тож нині найпопулярніші категорії для ведення бізнесу — продаж одягу та взуття, оренда та продаж нерухомості, автозапчастини, а також дитячі товари.
Прибуток. 93% онлайн-бізнесів зазначають, що їхній щомісячний прибуток з урахуванням всіх витрат та сплат податків не перевищує 20 тис. грн. Ще 5% отримують від 20 до 50 тис. грн, інші — понад 50 тис. грн.
Старт бізнес-сезону: як почувають себе он-лайн підприємці
У середньому у підприємців проходить 17 успішних угод на місяць. Деякі ж мають рекордні показники — 90-99 виконаних замовлень. Цікаво, що попри середній показник постійних клієнтів — 9 щомісяця, існують випадки, коли понад 90 лояльних людей зверталися до власників бізнесу за повторним отриманням послуг чи придбанням товарів.
Найбільше клієнтів цінують за:
-швидкість покупки (45%);
-своєчасність відповіді, відкритість та адекватність (37%);
-довіру до бізнесу та товару (37%);
-доброзичливість (34%).
У відповідь кожний сьомий підприємець готовий надати лояльному клієнту знижку. Ще 34% — оформлять замовлення позачергово чи в неробочі години, а 26% — у разі потреби доставлять товар безкоштовно.
Що дратує. 61% не задоволені, коли клієнт довго розпитує про товар й у результаті не купує його. 37% переживають через грубе та агресивне спілкування, а кожному четвертому власнику не подобаються прохання про знижку. Ще серед частих причин негативу з боку бізнесу — ситуації, коли покупці не забирають товар у відділенні обраної ними транспортної компанії. Попри це 56%, навіть відчуваючи роздратування, не готові відмовитися від клієнта.
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас