Антимонопольники винесли рішення щодо правил перевезення ручної поклажі МАУ — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Антимонопольники винесли рішення щодо правил перевезення ручної поклажі МАУ

Фондовий ринок
3420
Північне міжобласне територіальне відділення АМКУ провело дослідження конкурентності нових правил перевезення малого багажу МАУ та іншими авіакомпаніями.
Про це пише проєкт «Ліга антитрасту».
У березні 2019 року голова Київського тервідділення АМКУ (нині Північне міжобласне) Олексій Хмельницький розповів про намір дослідити, чи є конкурентними правила авіаперевезень ручної поклажі та чи не обманюють вони споживача: оскільки при цьому споживач купує квиток не за тією ціною, яку він першою побачив при пошуку, а за значно вищою.
Також питання оплати ручної поклажі занепокоїло європейські антимонопольні відомства. Так, з осені 2018-го стали діяти нові правила перевезення багажу та ручної поклажі. Наприклад, Wizz Air та Ryanair дозволяли безкоштовно брати на борт літака тільки одну сумку. Вона мала вміщатися під сидінням, а її розмір не повинен перевищувати 40х30×20 см та вагу 10 кг. За більші габарити треба було доплачувати від 5 до 25 євро за валізу.
Проте через місяць антимонопольне відомство Італії визнало такі обмеження нечесною торговою конкуренцією і оштрафувало обох лоукостерів сумарно на 4 млн євро. Wizz Air та Ryanair оскаржили санкції, остаточного рішення ще немає.
З січня 2019-го у МАУ теж ввели нові правила перевезення ручної поклажі. Пасажири тепер мають сплачувати 15 євро за кожну додаткову сумку вагою до 5 кг. та розміром 40х30×10 см і 80 євро за валізу від 5 до 12 кг. Розмір основної валізи – 55х40×20 см, 7 кг, а всі особисті речі, які везуть окремо від основної валізи (пакети з Duty Free, ноутбук тощо) вважаються додатковим місцем і підлягають оплаті – 15 євро.
«Ліга антитрасту» запитала, чим закінчилось дослідження антимонопольників. Виявилося, що перевірка тривала майже півтора роки, і врешті-решт в АМКУ дійшли висновку, що «дії авіакомпанії МАУ не мали/не могли мати негативного впливу на умови конкуренції на ринку перевезення пасажирів повітряним транспортом».
За матеріалами:
ua.news
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас