683
Китайський таксі-сервіс DiDi, який збирається вийти на ринок України, продав свою частку в європейському Bolt за $590 млн
— Фондовий ринок
Китайський онлайн-сервіс таксі DiDi продав частку в Європейському сервісі аналогічної спрямованості Bolt за $590 млн. Видання The Telegraph вважає, що це сталося через зростаючий тиск з боку китайських регуляторів.
В кінці серпня DiDi переглянула свої плани щодо виходу на ринок Великобританії, тому що в компанії побоювалися, що у регулюючих органів Китаю можуть виникнути претензії з приводу того, як DiDi обробляє і зберігає дані клієнтів. Проблеми з владою у DiDi почалися після її випуску акцій на Нью-Йоркській біржі після чого на компанію накотилася хвиля перевірок регуляторів.
У The Telegraph вважають, що таким чином влада демонструє, що відбуватиметься з технологічними компаніями, які ігнорують нові правила віддавати перевагу випускати акції на внутрішньому ринку. DiDi збиралася в найближчі місяці вийти на ринок Великобританії і Європи і вже купила кілька ліцензій на надання сервісу. Але тепер компанії доведеться відкласти вихід на європейський ринок принаймні на рік, вказує The Telegraph.
Відзначимо, що DiDi купила частку в Bolt в 2017 році, коли компанія ще називалася Taxify. Нещодавно Bolt отримав 600 млн євро інвестицій на розвиток, збільшивши оціночну вартість компанії до 4 млрд євро. У свою чергу DiDi – це заснована в 2012 році китайська платформа, яка працює в 16 країнах. Вона надає сервіс пошуку таксі через додаток, прокату велосипедів і автомобілів, автобусних перевезень, а також доставки їжі. У додатку DiDi зареєстровано 493 млн користувачів і кілька мільйонів водіїв. Дохід за 2020 рік склав $21,6 млрд, прибуток – $1 млрд. Капіталізація компанії в 2021 році склала $68 млрд.
За матеріалами: ITC.ua
Поділитися новиною