Бабкін і «турбо-бабки» в образі Тараса та Лесі стали обличчями нової рекламної кампанії MyCredit — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555
ПАРТНЕРСЬКА

Бабкін і «турбо-бабки» в образі Тараса та Лесі стали обличчями нової рекламної кампанії MyCredit

Кредит&Депозит
2845
Бабкін і «турбо-бабки» в образі Тараса та Лесі стали обличчями нової рекламної кампанії MyCredit
Популярний фінтех-сервіс MyCredit представив нову рекламну кампанію «Турбо-Бабки» з упором на швидкість обслуговування і видачу грошей клієнтам. Обличчями кампанії стали відомий музикант і актор Сергій Бабкін та турбо-бабки в образі Тараса Шевченка й Лесі Українки.
Головний меседж рекламної кампанії — скорочення часу розгляду клієнтських заявок. Це важливий показник сервісності, якого вдалося домогтися шляхом оптимізації технічної складової, поліпшення юзабіліті та інтеграції з системою BankID НБУ. Тепер нові клієнти сервісу можуть отримати під 0,01% не просто гроші, а турбо-бабки, які залітають на карту за 5 хвилин.
«Для нас було принципово важливим, щоб переваги MyCredit транслювалися через правильні образи — такі ж просунуті і близькі клієнтам, як наш сервіс, — розповідає СЕО Владислав Белан. — І я дуже радий, що обличчям нашої рекламної кампанії став саме Сергій Бабкін.
Мало сказати, що Сергій — талановитий музикант, актор, виконавець. Це людина з божевільною енергетикою, дуже проста і приємна у спілкуванні. Його образ в повній мірі відображає наше бажання залишатися поруч з користувачами, надаючи гроші в онлайні на турбо-швидкості».
Разом з Сергієм Бабкіним в рекламному ролику з’являються турбо-бабки — образи Тараса Шевченка і Лесі Українки. Їх легко ідентифікувати з портретами, зображеними на найпопулярніших гривневих купюрах.
Нова промо-кампанія вже стартувала на TV, і незабаром буде посилена активністю на радіо й зовнішньою рекламою. Окрім цього, в честь свого п’ятиріччя сервіс вже анонсував сюрприз і готує для нових і постійних клієнтів багато цінних подарунків.
Нагадаємо, MyCredit— популярний фінтех-сервіс, що спеціалізується на наданні фінансової допомоги в онлайні. За п’ять років роботи тричі удостоювався нагороди «Кращий сервіс онлайн-кредитування» за версією PaySpace Magazine, неодноразово очолював «ТОП-5 кращих МФО України» за версією Finance.ua, завоював призові місця у всеукраїнському конкурсі контакт-центрів DzWINNER (номінації «Проект року», «Краща команда контролю якості»). В 2019 сервіс залучив $3 млн інвестицій від фінансової групи «ТАС» і був масштабований під бренчем Oncredit до В’єтнаму, а в 2020 році запустився на Шрі-Ланці.
За матеріалами:
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас