1024
Столична влада назвала вартість будівництва метро на Троєщину
— Казна та Політика
Після запуску автомобільного руху на Подільсько-Воскресенському мостовому переході Київ планує розпочати активні роботи з будівництва метрополітену.
Про це повідомив перший заступник голови Київської міської держадміністрації Микола Поворозник в інтерв’ю «Обозревателю».
За його словами, будівництво метрополітену, фактично, розпочалося.
«Сьогодні є надії, що ми зможемо знайти інвестора, щоб будувати метрополітен. Це великі європейські банки – їх є декілька – які готові надавати місту достатньо дешеві кредити для будівництва метрополітену. Частина проєкту у нас є. І після того як поїде автомобільна частина – ми плануємо перейти до активного будівництва метрополітену», – підкреслив Поворозник.
Чиновник зазначив, що втілення цього проєкту очікують не лише ті кияни, які живуть на Троєщині, а й мешканці Солом’янського району, де всього одна станція метрополітену – «Вокзальна».
«Цього метрополітену чекають не тільки мешканці Троєщини, а ще й кияни, які живуть у Солом’янському районі. І не тільки. Адже перемички існуючих сьогодні ліній метрополітену зі ще однією новою лінією дадуть можливість розвантажити переходи в центральній частині міста. Якщо ми з’єднаємо «Вокзальну» з «Лук’янівською», а «Лук’янівську» – з «Тараса Шевченка» – це дозволить зробити ще одну можливість пересадки з однієї лінії на іншу», – сказав Поворозник.
За його словами, на будівництво 18 нових станцій, за попередніми розрахунками, необхідно близько $2,3 млрд. Збудувати їх можливо за 5 років із моменту старту активного будівництва.
За матеріалами: Главком
Поділитися новиною
Також за темою
Водії-порушники сплатили штрафів на 700 мільйонів лише за пів року
У 2026 році на розвиток Центрів життєстійкості спрямують 1 млрд гривень
Основні торговельні партнери України за 8 місяців
Стриманий оптимізм: бізнес поліпшив оцінки ділової активності
Український ІТ-експорт зріс до $555 мільйонів
За поточних темпів на розмінування України знадобиться 83 роки, — Рахункова палата