Китайська компанія Nio готується вийти на ринок масових електромобілів — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Китайська компанія Nio готується вийти на ринок масових електромобілів

Технології&Авто
563
Електромобілі з адекватним запасом ходу поки що залишаються дорогим задоволенням, тому ринок зростає за рахунок моделей преміального і близького до нього сегмента. Китайська компанія Nio на локальному ринку за підсумками липня займала четверте місце з 7931 реалізованим електромобілем.
У наступному році вона збирається представити ще дві нові моделі, а також готується вийти в масовий сегмент з новим брендом.
Увагу Nio вчергове привернула цього тижня, оскільки у другому кварталі їй вдалося майже вдвічі зменшити збитки порівняно з аналогічним періодом минулого року, до $102 млн. В період з квітня по червень включно Nio відвантажила клієнтам 21 789 електромобілів, що в два з гаком рази перевищує результат аналогічного кварталу минулого року.
У січні Nio представила свій перший Седан ET7, хоча до цього спеціалізувалася на електричних кросоверах, але його поставки почнуться тільки в 2022 році.
Як зазначає Reuters, голова Nio Вільям Лі (William Li) на звітному заході пообіцяв додати до седана ET7 в наступному році ще дві нові моделі електромобілів, відмовившись вдаватися в подробиці про їх характеристики.
Компанія також готується вийти в масовий сегмент під новою торговою маркою, і зараз команда для цього бренду вже сформована. Nio розраховує вийти на європейський ринок через Норвегію, де електромобілі вельми популярні, а до середини десятиліття розраховує збільшити кількість фірмових станцій по заміні акумуляторних батарей до 4000 штук.
Такий підхід є альтернативою тривалій зарядці тягової батареї – автоматичні маніпулятори змінюють акумуляторний блок на заряджений за лічені хвилини, і автовласник може продовжувати шлях, майже не втрачаючи часу.
За словами голови Nio, нова дочірня марка електромобілів запропонує кращі продукти і рівень сервісу в порівнянні з Tesla, причому за нижчими цінами. Внутрішнє позиціонування нової марки буде нагадувати взаємини Volkswagen і Audi, або Toyota і Lexus. При цьому з бюджетними електромобілями типу Wuling Hongguang Mini EV продукція дочірньої марки Nio конкурувати не буде, як додав Вільям Лі.
За матеріалами:
3dnews.ru
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас