Лише 40% українців готові переплачувати за репутацію компанії — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Лише 40% українців готові переплачувати за репутацію компанії

Казна та Політика
342
У 2020 році лише 22,5% українців завжди звертали увагу на рівень доброчесності приватних компаній при купівлі товарів та послуг, і лише 40% погодились переплачувати за репутацію.
Про це свідчать результатів опитування UNIC.
«Всього в опитуванні було задіяно понад 1 тисячу респондентів. А проводилось воно компанією Pro-Consulting в рамках фінансової підтримки антикорупційної ініціативи Європейського Союзу», – розповіла голова секретаріату UNIC Антоніна Прудко.
За її словами, наявність внутрішніх політик, які стосуються заборони хабарництва та інших принципів доброчесності в компаніях, було важливим лише для 63,4% опитаних українців у 2020 році. 12,3% повідомили, що це не важливо під час купівлі товарів чи отриманні послуг.
Також 40% респондентів розповіли, що готові платити більше, зокрема на 10-20%, за товари та послуги, що надаються компаніями, в яких високий рівень доброчесності. Ще 26% вагались у бік «так», 9% – у бік «ні». У той час як 25% опитаних розповіли, що переплачувати за репутацію відмовляються.
Крім того, 35,6% українців, опитаних у ході дослідження, під час купівлі товару чи послуг звертають увагу насамперед на ціну, 56,4% – на якість та 8% – на місцезнаходження, а точніше, наявність товару/послуг поруч з місцем проживання.
«Також 80% респондентів зауважили, що компанії, які працюють доброчесно і прозоро, і в них все гаразд, вони повинні отримувати підтримку держави. Зокрема, це певні пільги, адміністративні спрощення та переваги в кредитуванні», – додала Прудко.
За матеріалами:
УАІБ
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас