0 800 307 555
0 800 307 555

Лише 40% українців готові переплачувати за репутацію компанії


Лише 40% українців готові переплачувати за репутацію компанії

У 2020 році лише 22,5% українців завжди звертали увагу на рівень доброчесності приватних компаній при купівлі товарів та послуг, і лише 40% погодились переплачувати за репутацію.

Про це свідчать результатів опитування UNIC.

«Всього в опитуванні було задіяно понад 1 тисячу респондентів. А проводилось воно компанією Pro-Consulting в рамках фінансової підтримки антикорупційної ініціативи Європейського Союзу», – розповіла голова секретаріату UNIC Антоніна Прудко.

За її словами, наявність внутрішніх політик, які стосуються заборони хабарництва та інших принципів доброчесності в компаніях, було важливим лише для 63,4% опитаних українців у 2020 році. 12,3% повідомили, що це не важливо під час купівлі товарів чи отриманні послуг.

Також 40% респондентів розповіли, що готові платити більше, зокрема на 10-20%, за товари та послуги, що надаються компаніями, в яких високий рівень доброчесності. Ще 26% вагались у бік «так», 9% – у бік «ні». У той час як 25% опитаних розповіли, що переплачувати за репутацію відмовляються.

Крім того, 35,6% українців, опитаних у ході дослідження, під час купівлі товару чи послуг звертають увагу насамперед на ціну, 56,4% – на якість та 8% – на місцезнаходження, а точніше, наявність товару/послуг поруч з місцем проживання.

«Також 80% респондентів зауважили, що компанії, які працюють доброчесно і прозоро, і в них все гаразд, вони повинні отримувати підтримку держави. Зокрема, це певні пільги, адміністративні спрощення та переваги в кредитуванні», – додала Прудко.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Також з цієї теми: Казна та Політика
Опитування
В Контексті Finance.ua