На WhatsApp поскаржилися в Єврокомісію через оновлення політики конфіденційності — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

На WhatsApp поскаржилися в Єврокомісію через оновлення політики конфіденційності

Технології&Авто
334
Групи споживачів у ЄС подали скаргу в Єврокомісію на WhatsApp, заявляючи, що месенджер несправедливо змушує користувачів приймати нове оновлення конфіденційності, називаючи це порушенням правил блоку.
Про це йдеться в публікації АР.
Європейська організація споживачів (BEUC) в понеділок подала скаргу на те, як WhatsApp вніс зміни в умови обслуговування і свою політику конфіденційності, заявляючи, що зміни непрозорі і незрозумілі користувачам.
Багато користувачів WhatsApp перейшли на інші чат-додатки, такі як Signal і Telegram, через проблеми з конфіденційністю після того, як оновлення було запущено раніше в цьому році. Користувачі побоювались, що зміни нададуть Facebook доступ до додаткової інформації про них.
«WhatsApp протягом декількох місяців бомбардує користувачів агресивними і наполегливими спливаючими повідомленнями, щоб змусити їх прийняти його нові умови використання та політику конфіденційності», — прокоментувала генеральний директор BEUC Монік Гоєнс.
«Вони говорили користувачам, що доступ до їх додатку буде закритий, якщо вони не приймуть нові умови. Однак споживачі не знають, що вони насправді приймають», — додала вона.
BEUC і групи із захисту прав споживачів з восьми країн-членів подали скаргу на WhatsApp в Єврокомісію, а також у мережу органів, які опікуються проблемами споживачів.
WhatsApp заявив, що скарга заснована на неправильному розумінні мети і ефекту оновлення, та що він буде вітати можливість пояснити оновлення BEUC.
За матеріалами:
Економічна Правда
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас