Чи треба ФОПам сплачувати єдиний податок під час відпустки — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Чи треба ФОПам сплачувати єдиний податок під час відпустки

Особисті фінанси
3242
Платники єдиного податку першої і другої груп, які не використовують працю найманих осіб, звільняються від сплати єдиного податку на час відпустки, один раз на рік, протягом одного календарного місяця.
Про це повідомляє ДПС у Дніпропетровській області.
Також звільняються від сплати єдиного податку і у випадку хвороби, якщо вона триває 30 і більше календарних днів.
До речі, про зміни у податковому законодавстві ми також пишемо у телеграм-каналі Finance_ukr. Долучайтеся, щоб не пропустити найважливіші новини для вашого гаманця! 🤫
Як скористатись? Щоб скористатись правом на відпустку, платникам необхідно подати до органу податкової служби за місцем реєстрації заяву у довільній формі з інформацією про період запланованої відпустки чи терміни втрати працездатності з обов’язковим додаванням копії листка непрацездатності.
Терміни. Щоб уникненути порушення терміну щодо сплати авансових платежів, фахівці рекомендують подавати заяву щодо періоду щорічної відпустки до початку відпустки. А заяву щодо терміну втрати працездатності доцільно подавати одразу після закінчення лікарняного.
Зазначмо, що за цей період підприємці не звільняються від сплати єдиного соціального внеску, який необхідно сплатити в розмірі не менше мінімального страхового платежу, тобто 1320 грн, а також якщо під час відпустки або лікарняного підприємець отримує дохід, то за такий період йому доведеться сплатити єдиний податок, оскільки отримання коштів є підтвердженням ведення діяльності.
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас