93% жителів США хочуть розплачуватися криптою (опитування) — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

93% жителів США хочуть розплачуватися криптою (опитування)

Технології&Авто
702
В США дві третини власників криптовалют придбали їх для здійснення транзакцій. Більш того, 92,6% власників монет розглядяють можливість здійснювати покупки з їх допомогою в майбутньому.
Про це свідчать результати опитування, проведеного платіжною системою BitPay і новинним агрегатором Pymnts.
Що показало дослідження:
  • 57% нинішніх та ексвласників цифрових активів зробили принаймні одну подібну покупку минулого року;
  • 59% жителів США, які поки не мають цифрових активів, зацікавлені в здійсненні таких покупок в майбутньому;
  • 51% власників криптоактивів з більшою ймовірністю здійснять покупки у продавця, що приймає їх як спосіб оплати;
  • також 59% тих, хто не володіє активами, зацікавлені в купівлі хоча б одного продукту з їх використанням.
У сукупності 46 млн споживачів в США (18% дорослого населення) стверджують, що вони, швидше за все, зроблять хоча б одну покупку за допомогою крипти в наступному році. Як підрахували аналітики, ці операції можуть скласти до $55 млрд споживчих витрат.
До речі, більше актуальних новин про криптовалюти, а також особисті фінанси – у телеграм-каналі Finance.ua. Не забудьте підписатися! 🤫
Власники крипти. Опитування показало, що цифровими активами володіють переважно молоді чоловіки з середнім достатком. У відсотковому вираженні дані про власників монет розподілені наступним чином:
  • 27,6% мілленіалів (1981-1995 роки народження);
  • 19,7% зумерів (1996 р.н. і пізніше);
  • 16,7% представників покоління X (1965-1979 р.н.);
  • 5,2% бебі-бумерів (1946-1964 р.н) і літніх людей (1945 р.н. і раніше);
  • 16% користувачів із середнім рівнем доходу (від $ 50 000 до $ 100 000 на рік);
  • 15% чоловіків;
  • 8,5% жінок.
У яких сферах будуть використовувати? Майже чверть нинішніх або ексвласників криптовалюти використовували її для купівлі продуктів і роздрібних товарів, а також у сфері онлайн-ігор, гемблінгу, стрімінгових або фінансових послуг.
Нинішні й колишні власники з покоління мілленіалів найчастіше розглядають можливість оплати в крипті в таких сферах:
  • 62% — подорожі та відпочинок;
  • 60% — нерухомість;
  • 58% — професійні послуги;
  • 57% — меблі та техніка;
  • 56% — фінансові послуги.
За матеріалами:
Na chasi
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас