Коли світ повернеться до «нормального стану» — дослідження (інфографіка)
Виконавчі директори найбільш впливових компаній світу намагаються спрогнозувати, як відбуватиметься повернення до “нормального стану”, проте недоступність для їхніх підлеглих вакцини від COVID-19 примушує їх переглядати свої стратегії.
Про це йдеться в дослідженні KPMG.
Незважаючи на те, що на прогнози генеральних директорів можуть впливати багато факторів, велике значення для них мають темпи вакцинації. Більше половини (55%) лідерів бізнесу заявили, що стурбовані тим, що не всі їхні співробітники матимуть доступ до вакцини від COVID-19, що може послабити конкурентні позиції їхньої компаній або окремих ринків.
Через це майже дві третини (61%) компаній будуть чекати успішної вакцинації на ключових ринках, перш ніж закликати співробітників повернутися на робочі місця. За обережними оцінками, три чверті (76%) компаній чекатимуть, поки уряди на ключових ринках не заохотять компанії до повернення до звичайної діяльності, і лише 5% будуть робити це з огляду на дії своїх конкурентів або схожих компаній.
Переважна більшість (90%) виконавчих директорів мають намір просити своїх співробітників повідомляти, коли вони отримали щеплення, що допоможе організаціям розробити заходи щодо захисту робочої сили. Однак третина (34%) керівників міжнародних компаній стурбована дезінформацією щодо безпеки вакцин від COVID-19 та тим, що внаслідок такої інформації працівники, можливо, будуть відмовлятися від щеплення.
Визначення правил у “новій реальності.” Безпека співробітників є домінуючим фактором, який керівники компаній враховують у процесі підготовки планів операційної діяльності в новому бізнес-ландшафті. Наприклад, 21% компаній будуть просити клієнтів та відвідувачів їхніх офісів надавати інформацію про те, чи пройшли вони вакцинацію. Вони також обережно підходять до ділових поїздок, зокрема, 26% планують зменшити кількість міжнародних подорожей до завершення пандемії.
Компанії безумовно трансформують ключові аспекти свого робочого середовища та способи надання послуг, при цьому 61% заявляють, що вони будуть розраховувати на інструменти цифрової співпраці та комунікації. Більше половини (57%) планують здійснювати залучення клієнтів та обробляти запити переважно через віртуальні платформи, такі як чат-боти, телефон, інтернет та соціальні мережі.
У світлі підвищення рівня розуміння стресу, якого зазнає персонал, та соціальних проблем під час пандемії, 50% компаній збільшать свої кадрові ресурси, щоб допомогти в управлінні добробутом та психічним здоров’ям працівників, а 14% перевірять спільні офісні приміщення, щоб збільшити гнучкість робочого середовища.
Виконавчі директори визначили найбільший ризик для зростання компаній протягом наступних 3 років. Серед ключових тенденцій ризик кібербезпеки був визнаний ризиком номер один, стрімко піднявшись із п’ятого місця в серпні 2020 року. Також суттєво зросли серед пріоритетів виконавчого директора регуляторний ризик та податковий ризик, що розмістилися на другому місці, а ризик ланцюга поставок піднявся на третє місце з восьмого місця у лютому 2020 року.
Хоча пандемія спонукала багато організацій переосмислити свої існуючі стратегії, вона лише посилила схильність керівників підприємств до диджиталізації. Насправді, коли компанії виходять із кризового режиму і намагаються нормалізувати діяльність, керівники переносять свою увагу на питання кібербезпеки та диференціації компаній за допомогою цифрового зв’язку з клієнтами.
Про плани. Три чверті (74%) керівників підприємств повідомляють, що темпи диджиталізації їхньої діяльності та створення операційної моделі наступного покоління пришвидшилися за лічені місяці, збільшившись на 50% порівняно з серпнем 2020 року. Відчутна більшість керівників повідомили про прискорення розробки нових цифрових бізнес-моделей (69%) та діяльності, спрямованої на забезпечення бездоганної якості цифрових послуг клієнтам (56%).
У цьому році виконавчі директори планують витратити на цифрові технології більше, ніж минулого року, при цьому 52% надають пріоритет заходам безпеки даних, 50% зосереджуються на орієнтованих на замовника технологіях, а 49% фокусують увагу на цифрових комунікаціях, таких як відеоконференції та можливості обміну повідомленнями.
Вони також шукатимуть різні шляхи для збільшення своїх цифрових можливостей, оскільки 61% заявляє, що їхній апетит до злиттів та поглинань протягом наступних 3 років буде зумовлений головним чином бажанням придбати цифрові технології для трансформації обслуговування клієнтів або моделей пропозиції доданої вартості.
Читайте важливі новини та поради, які стануть в пригоді для вашого гаманця, в телеграм-каналі Finance_ukr
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною