Що робити, якщо знайшли помилку у своїй декларації — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Що робити, якщо знайшли помилку у своїй декларації

Особисті фінанси
503
У Національному агентстві питань запобігання корупції (НАЗК) створилм спеціальні сервіси для надання консультацій щодо заповнення декларацій, а також постійно працюють над удосконаленням Реєстру декларацій.
Про це розповіли у пресслужбі відомства.
«Після перезавантаження у 2020 році Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) суттєво змінило підходи до перевірки декларацій — для нас важливо виявляти реальні порушення, а не „одруки“ декларантів», — йдеться у повідомленні.
Тож навіть якщо ви допустили помилку в декларації, але її повна перевірка ще не розпочата, ви можете виправити дані.
Як внести виправлення:
  • якщо ви виявили помилку в декларації впродовж 7 днів із дати подачі декларації, то можна подати виправлену декларацію (не більше 3 разів);
  • для цього не потрібно звертатися до НАЗК окремо. Треба натиснути на кнопку «Подати виправлену декларацію», яка є активною впродовж відповідного строку у вашому електронному кабінеті в полі поданої декларації. Після спливу цього строку подати декларацію з достовірними відомостями (виправлену) можна лише за результатами проведеної повної перевірки декларації НАЗК.

Декларація про доходи: що потрібно знати платнику податків

Зверніть увагу, що це правило стосується також декларацій за інші звітні періоди. Наприклад, якщо ви знайшли помилку у декларації за 2020 та 2019 роки, то можливість подати виправлені декларації буде лише після повної перевірки обох декларацій.
Якщо термін на подачу виправленої декларації вже минув:
  • ви можете звернутися до НАЗК через персональний електронний кабінет. Треба деталізовано описати виявлені неточності або помилки, пояснити причини зазначення недостовірних відомостей, додати підтвердні документи (за наявності);
  • проте, якщо про помилку ви дізналися вже під час повної перевірки декларації працівниками НАЗК, то ваше повідомлення через персональний кабінет не виключатиме можливості застосування заходів, передбачених у випадках внесення недостовірних відомостей;
  • це ж правило застосовується, якщо про помилку ви дізналися із засобів масової інформації (наприклад, після журналістського розслідування) або від третіх осіб.
Якщо ви сумніваєтеся, як правильно внести ті чи інші дані у вашу декларацію, ви можете зателефонувати до Контакт-центру за номером (044) 200 06 94 або скористатися іншими сервісами від НАЗК. Повний перелік сервісів можна знайти за посиланням.
Нагадуємо, що кампанія декларування триватиме до 31 березня (включно) 2021.
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас