387
Більшість українців вважають тарифи ЖКП завищеними (дослідження)
— Особисті фінанси
Майже дві третини (64,9%) українців відчули підвищення тарифів на послуги ЖКГ у новому році. При цьому відповідальною за такі підвищення вважають переважно центральну владу. Такі результати соціологічного дослідження «Всеукраїнський омнібус», проведеного дослідницькою компанією «Active Group» у січні 2021 року.
Як особисто для українців змінились тарифи ЖКГ після Нового року:
- третина респондентів (33,6%) сказали, що для них тарифи істотно зросли;
- ще майже стільки ж (31,3%) – що трохи зросли;
- для 20,4% тарифи не змінились;
- для 3,2% – трохи зменшились;
- а для 0,7% – істотно знизились.

Також під час опитування респондентам запропонували оцінити співвідношення ціна/якість щодо послуг ЖКГ. З’ясувалось, що майже для двох третин українців (64,9%) якість житлово-комунальних послуг є занадто низькою у порівнянні із їх ціною. 14,7% респондентів вважають, що якість цілком відповідає ціні, 0,2% сказали, що мають високу якість за помірну ціну. 20,3% опитаних не визначились із відповіддю.
Хто має за це відповідати? Відповідальність за “неадекватність” тарифів ЖКГ майже половина українців (46,5%) покладає на центральну владу. 14,8% респондентів звинувачує постачальників ресурсів, 13,2% – місцеву владу, 8,0% – міжнародні структури. 5,2% опитаних сказали, що для них тарифи є адекватними, а 12,3% не визначились із відповіддю.
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною