У Apple скорочується частка ринку повністю бездротових навушників
На поточний момент компанія Apple є лідером ринку повністю бездротових навушників. Однак, за даними Counterpoint Research, інші гравці поступово відкушують свою частку пирога на цьому ринку, і це призводить до зменшення частки ринку лідера.
Ще порівняно недавно на частку AirPods припадала частка 41% всього ринку повністю бездротових навушників. Але в третьому кварталі 2020 року цей показник скоротився до 29%. При цьому мова не йде про падіння продажів AirPods. Швидше, загострилася конкурентна боротьба з боку інших гравців, наприклад, компанії Xiaomi, яка посіла друге місце. Щоправда, її ринкова частка більш ніж в 2 рази поступається результату Apple і становить 13%. Третю сходинку рейтингу з результатом 5% розділили компанії Samsung і JBL.
Слід зазначити, що лідери ринку повністю бездротових навушників – Apple і Xiaomi – використовують дуже різні моделі ведення бізнесу в цьому сегменті. Apple продовжує продавати в основному дорогі бездротові навушники, тоді як пропозиції Xiaomi – більш доступні і продаються за ціною $20-$50, що дає споживачам більше вибору при купівлі.
Незважаючи на зростання, що демонструється компанією Xiaomi, Apple продовжує зберігати лідерство. Однією з причин її домінування є тісно інтегрована екосистема iOS. Наприклад, при купівлі AirPods власником iPhоne або iPad спрощуються деякі моделі використання, наприклад, процес сполучення.
Незважаючи на зростання, що демонструється компанією Xiaomi, Apple продовжує зберігати лідерство. Однією з причин її домінування є тісно інтегрована екосистема iOS. Наприклад, при купівлі AirPods власником iPhоne або iPad спрощуються деякі моделі використання, наприклад, процес сполучення.
За матеріалами: ITC.ua
Поділитися новиною