0 800 307 555
0 800 307 555

У Apple скорочується частка ринку повністю бездротових навушників


У Apple скорочується частка ринку повністю бездротових навушників

На поточний момент компанія Apple є лідером ринку повністю бездротових навушників. Однак, за даними Counterpoint Research, інші гравці поступово відкушують свою частку пирога на цьому ринку, і це призводить до зменшення частки ринку лідера.

Ще порівняно недавно на частку AirPods припадала частка 41% всього ринку повністю бездротових навушників. Але в третьому кварталі 2020 року цей показник скоротився до 29%. При цьому мова не йде про падіння продажів AirPods. Швидше, загострилася конкурентна боротьба з боку інших гравців, наприклад, компанії Xiaomi, яка посіла друге місце. Щоправда, її ринкова частка більш ніж в 2 рази поступається результату Apple і становить 13%. Третю сходинку рейтингу з результатом 5% розділили компанії Samsung і JBL.

Слід зазначити, що лідери ринку повністю бездротових навушників – Apple і Xiaomi – використовують дуже різні моделі ведення бізнесу в цьому сегменті. Apple продовжує продавати в основному дорогі бездротові навушники, тоді як пропозиції Xiaomi – більш доступні і продаються за ціною $20-$50, що дає споживачам більше вибору при купівлі.

Незважаючи на зростання, що демонструється компанією Xiaomi, Apple продовжує зберігати лідерство. Однією з причин її домінування є тісно інтегрована екосистема iOS. Наприклад, при купівлі AirPods власником iPhоne або iPad спрощуються деякі моделі використання, наприклад, процес сполучення.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
Опитування
Топ новини
Обговорюють

Читають

В Контексті Finance.ua