0 800 307 555
0 800 307 555

Glovo запустила функцію самовивозу


Glovo запустила функцію самовивозу

25 листопада 2020 року сервіс доставки Glovo запустив функцію самовивозу з ресторанів.

Про це повідомили в прес-службі компанії.

Як це працює:

  • з новою опцією користувачі сервісу Glovo можуть оформити замовлення в додатку і забрати його безпосередньо із закладу. Зазначається, що на момент запуску функція самовивозу активована для понад 8% партнерів і працює в тестовому режимі;
  • щоб скористатися опцією, необхідно встановити або оновити додаток Glovo до останньої версії (App Store або Google Play);
  • в меню «Ресторани» або «Кава і десерти» потрібно встановити режим «на винос» у верхній частині екрана;
  • після оформлення та оплати замовлення, користувач може переглянути маршрут до закладу в картах;
  • замовлення можна запланувати на конкретний час;
  • плата за користування послугою – відсутня. Клієнт оплачує тільки вартість замовлення.


Фото: Фото: AIN.UA

За словами Дмитра Расновського, генерального менеджера Glovo в Україні, опція самовивозу дозволить знизити кількість фізичних контактів між людьми в період пандемії. У свою чергу для бізнесів, це можливість збільшити приплив клієнтів і замовлень. Як повідомили в Glovo, в подальшому опція буде доступна для 90% партнерів з баблів «Ресторани» і «Кава».

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Опитування
В Контексті Finance.ua