Скільки витрачають та що купують українці на Black Friday (інфографіка)
Уже багато років Black Friday користується великим попитом у українців. Цей торговий захід родом з США приваблює безліч покупців, які з кожним роком все краще орієнтуються в пропонованих їм знижках. У свою чергу магазини, спостерігаючи зацікавленість клієнтів, організовують розпродажі не тільки в Чорну п’ятницю, а й протягом усього тижня. Тому любителі знижок можуть радіти акціям з понеділка, що передує Black Friday, до Cyber Monday.
Аналітики Picodi.com вирішили перевірити, як українці ставляться до Black Week, де в Україні інтерес до «чорноп’ятничних» розпродажів найбільший, а також на що і в якому розмірі споживачі планують витратитися.
Купувати чи не купувати?
- Згідно з опитуванням, 69% українців брали участь в розпродажах Black Week в 2019 році. Хоч така кількість може здивувати, насправді не всі робили покупки саме в Чорну п’ятницю. 24% учасників розпродажів робили покупки з понеділка по четвер, а 37% скористалися знижками на вихідні після Black Friday.
Комбінація карток для максимального кешбеку в листопаді
- Більшість покупців залишилися задоволеними своїм «чорноп’ятничним» досвідом (74%). 21% зазначили, що були скоріше незадоволені, а 5% – незадоволені.
Скільки готові витрачати? Статистично українці під час проведення Чорної п’ятниці витрачають 3810 грн. Варто зазначити, що чоловіки витрачають вдвічі більше від жінок під час розпродажів: 4880 грн проти 2820 грн. Це не говорить про те, що чоловіки купують більше, можливо, вони витрачаються на більш дорогі товари.
Чимало анкетованих (36%) зазначили, що планують витратити трохи більше, ніж рік тому.
Географія. У період з 2016 по 2019 рік найбільше інтерес до акцій Black Friday зріс в Харкові (+216%). На п’єдесталі також розташувалися Полтава та Луганськ, де зростання пошукових запитів, пов’язаних з Чорною п’ятницею, становить 200% і 167% відповідно. У Рівному ж зафіксовано зменшення інтересу до розпродажів на 15%.
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною