Скільки витрачають та що купують українці на Black Friday (інфографіка) — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Скільки витрачають та що купують українці на Black Friday (інфографіка)

Особисті фінанси
3608
Уже багато років Black Friday користується великим попитом у українців. Цей торговий захід родом з США приваблює безліч покупців, які з кожним роком все краще орієнтуються в пропонованих їм знижках. У свою чергу магазини, спостерігаючи зацікавленість клієнтів, організовують розпродажі не тільки в Чорну п’ятницю, а й протягом усього тижня. Тому любителі знижок можуть радіти акціям з понеділка, що передує Black Friday, до Cyber Monday.
Аналітики Picodi.com вирішили перевірити, як українці ставляться до Black Week, де в Україні інтерес до «чорноп’ятничних» розпродажів найбільший, а також на що і в якому розмірі споживачі планують витратитися.
Купувати чи не купувати?
  • Згідно з опитуванням, 69% українців брали участь в розпродажах Black Week в 2019 році. Хоч така кількість може здивувати, насправді не всі робили покупки саме в Чорну п’ятницю. 24% учасників розпродажів робили покупки з понеділка по четвер, а 37% скористалися знижками на вихідні після Black Friday.

Комбінація карток для максимального кешбеку в листопаді

  • Більшість покупців залишилися задоволеними своїм «чорноп’ятничним» досвідом (74%). 21% зазначили, що були скоріше незадоволені, а 5% – незадоволені.
Скільки витрачають та що купують українці на Black Friday (інфографіка)
Скільки готові витрачати? Статистично українці під час проведення Чорної п’ятниці витрачають 3810 грн. Варто зазначити, що чоловіки витрачають вдвічі більше від жінок під час розпродажів: 4880 грн проти 2820 грн. Це не говорить про те, що чоловіки купують більше, можливо, вони витрачаються на більш дорогі товари.
Чимало анкетованих (36%) зазначили, що планують витратити трохи більше, ніж рік тому.
Скільки витрачають та що купують українці на Black Friday (інфографіка)
Географія. У період з 2016 по 2019 рік найбільше інтерес до акцій Black Friday зріс в Харкові (+216%). На п’єдесталі також розташувалися Полтава та Луганськ, де зростання пошукових запитів, пов’язаних з Чорною п’ятницею, становить 200% і 167% відповідно. У Рівному ж зафіксовано зменшення інтересу до розпродажів на 15%.
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас