В "Укрпошті" розповіли про переваги поштового банку — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

В "Укрпошті" розповіли про переваги поштового банку

Кредит&Депозит
1410
В Україні критична ситуація із доступом населення до фінпослуг: 37% населення не мають банківських рахунків, а Україна посідає 30-е місце за рівнем фінансової грамотності населення серед країн Організації економічного співробітництва і розвитку.
Про це розповів заступник генерального директора щодо розвитку фінансового бізнесу “Укрпошта” Дмитро Поліщук на конференції FinRetail2020.
За словами представника “Укрпошти”, доступність фізичної банківської інфраструктури стає лише гіршою — з 2016 до 2020 року мережа банків скоротилася на 38% (було 11 871, стало 7329).
Прогнози:
  • зараз 35% змушені долати відстань 5-15 км, щоб дістатися найближчого відділення банку. Через 5 років – 47%;
  • користуються мобільним та інтернет-банкінгом – 33% (буде 40%);
  • мають інтернет, але потребують особистого обслуговування у відділенні банку – 37% (буде 45%);
  • не користуються інтернетом й потребують оффлайн-обслуговування – 30% (стане 15%).
В "Укрпошті" розповіли про переваги поштового банку
Сьогодні Укрпошта здійснює приймання платежів, виплати пенсій та соцвиплат, грошові перекази, обмін валют, зняття готівки.
Нові послуги, передбачені законопроєктом №2788-д:
  • відкриття поточних рахунків;
  • відкриття депозитних рахунків;
  • випуск власних платіжних карток.
Чим поштовий банк буде корисним для населення? Якщо поштовий банк буде реалізований, мешканці віддалених сіл та смт зможуть:
  • економити на оплаті комуналки внаслідок нижчих тарифів “Укрпошти”;
  • економити на товарах, які продає “Укрпошта” – оплата карткою дасть можливість пропонувати клієнтам нижчі ціни;
  • надійно зберігати кошти на депозитних рахунках і заробляти на депозитах;
  • відкривати та погашати кредити — обирати найвигідніші умови від банків завдяки формату “кредитний маркетплейс”;
  • купувати та продавати товари онлайн — поштовий банк нарешті відкриє онлайн-комерцію для мешканців віддалених населених пунктів.
Плани “Укрпошти” на майбутнє. За словами представника компанії, до кінця 2021 планується створити центр надання фінпослуг, зареєструвати власну відкриту міжнародну платіжну систему, отримати банківську ліцензію та випуск перших платіжних карток, а також збільшити на 50% власний парк POS-терміналів.
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас