Viber запустив мобільні платежі за допомогою чат-ботів — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Viber запустив мобільні платежі за допомогою чат-ботів

Фінтех і Картки
431
Чат-боти дозволяють виконувати декілька функцій в одному додатку, економлячи час та кошти.
Про це повідомила пресслужба Viber в Україні.
За даними компанії, нині у Viber діє понад 5 тисяч чат-ботів. А зараз користувачі Viber зможуть купувати товари та послуги деяких продавців безпосередньо у чат-боті.
Як цим користуватись:
  • покупець має додати картку в електронний гаманець Google або Apple Pay. Якщо банк користувача підтримує дану функцію, то все, що необхідно зробити — прив’язати кредитну або дебетову картку до електронного гаманця мобільного телефона. Одразу після цього функція оплати стане доступною у всіх ботах з блакитною відміткою. До того ж з користувача не списують будь-які приховані комісії чи додаткові платежі;
  • компанії-продавці можуть розпочати продавати власні товари та послуги та обробляти вхідні платежі, підключившись до постачальника платіжних послуг, який підтримує дану опцію, створити власний чат-бот у Viber й дозволити проводити з його допомогою оплати.

Комбінація карток для максимального кешбеку в листопаді

Зараз Viber співпрацює з двома провайдерами платіжних послуг – LiqPay від ПриватБанку та Portmone.
Де вже можна використати чат-боти Viber. Серед перших партнерів, які почали користуватись сервісом:
  • чат-бот YASNO, за допомогою якого можна оплачувати рахунки за електроенергію;
  • чат-бот RailwayBot, в якому користувачі можуть купувати квитки на поїзди;
  • чат-бот Portmone, де можна поповнювати мобільний рахунок;
  • чат-бот Synevo, де можна оплатити купівлю медичних тестів.
Більше інформації про послугу та повний список перевірених ботів можна знайти в офіційній спільноті Платіжні Viber боти.

Довідка Finance.ua:

  • 70% кошиків в інтернет-магазинах залишається неоплачуваними.
  • 29% форм для оплати не дозволяють користувачам переходити на інші сторінки без втрати інформації у формі.
  • 28% клієнтів інтернет-магазинів скаржаться на те, що процес оформлення покупки в онлайні задовгий.
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас