Ринок планшетів зріс на 25% завдяки пандемії коронавірусу — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Ринок планшетів зріс на 25% завдяки пандемії коронавірусу

Технології&Авто
286
Обсяг світового ринку планшетів зріс на чверть, чому сприяла пандемія коронавірусу COVID-19, яка змусила велику кількість людей працювати і вчитися з дому.
Про це свідчать дані аналітичної компанії IDC, на які посилається DailyComm.
Аналітики підрахували, що в липні-жовтні 2020 року виробники по всьому світу випустили 47,6 млн планшетів проти 38,1 млн штук роком раніше. Більше всіх продуктів відвантажила Apple – 13,9 млн одиниць, що на 17,4% перевищує показник річної давності.
Як і очікувалося, Apple показала хороші результати в сегменті освіти, а в споживчому секторі спостерігалося зростання продажів iPhone після двох кварталів спаду. У той час як модель iPad 2019 року змогла зберегти найбільшу частку поставок, iPad останнього покоління зумів зафіксувати помітний обсяг поставок, незважаючи на його пізній запуск.
На другому рядку в списку найбільших у світі виробників планшетів знаходиться південнокорейський гігант Samsung, який контролює 19,8% ринку. Причому попит на пристрої цієї компанії порівняно з третьою чвертю 2019-го виріс майже практично вдвічі – на 89,2%.
Samsung робить ставку на гібридні рішення, які за рахунок знімної або відкидної клавіатури можуть трансформуватися з планшетів у ноутбуки і назад. Попит на такі продукти в третьому кварталі 2020 року виявився швидкозростаючим. Протягом того ж періоду південнокорейська компанія випустила на ринок перший планшет з підтримкою 5G-зв’язку – Galaxy Tab S7+.
Замикає трійку лідерів Amazon з 11,4% галузі. Далі йдуть Huawei і Lenovo, результат яких становить 10,2% і 8,6% відповідно. Всі інші постачальники спільно контролюють п’яту частину світового ринку планшетів – приблизно 20,9%.
Huawei вдалося збільшити поставки планшетів на третину, що сприяло нарощуванню і ринкової частки. Незважаючи на санкції з боку уряду США, китайський виробник зміг збільшити обсяги бізнесу в багатьох регіонах. Однак поставки потрібних компонентів для планшетів є проблемою для Huawei, так само як і відсутність доступу до сервісів Google. В результаті перспективи розвитку планшетного бізнесу Huawei залишаються невизначеними, вважають аналітики IDC.
За матеріалами:
Mind
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас