SkyUp готовий підключитися до SmartTicket
Авіакомпанія “SkyUp” технічно готова підключитися до системи “SmartTicket”.
Про це у відповідь на запит УНН повідомили у пресслужбі “SkyUp”.
Читайте також: В Україні запроваджують єдиний смарт-квиток на транспорт: де запрацює послуга та яка вартість
“Зі свого боку авіакомпанія SkyUp технічно готова до запуску проекту”, – зазначили в авіакомпанії.
У “SkyUp” додали, що позитивно оцінюють розвиток діджитал-сервісів в Україні, і підтримують ініціативу створення системи SmartTicket.
“Ми раді, що відтепер зможемо запропонувати ще більше можливостей для наших пасажирів”, – наголосили в авіакомпанії.
Нагадаємо, у вересні міністр інфраструктури Владислав Криклій запустив новий сервіс для пасажирів – SmartTicket. Це єдиний квиток, що включає в себе всі придбані квитки і має низку переваг для пасажирів.
“Для початку на першому етапі цей квиток буде доступний для поїздів внутрішнього сполучення далекого прямування і міського е-квитка в Києві. У майбутньому ми хочемо, щоб всі види транспорту – поїзди, автобуси, літаки і громадський транспорт були пов’язані єдиним е-квитком. Це зручність для пасажирів і значна економія часу”, – розповів Криклій.
За матеріалами: УНН
Поділитися новиною