Tesla зменшила ціну електромобілів Model 3 китайського складання на 8%
На нещодавній квартальній конференції засновник Tesla Ілон Маск (Elon Musk) висловив намір зробити електромобілі марки якомога доступнішими для споживачів. Кроком до досягнення цієї мети стало зниження цін на машини китайського складання, які оснащуються тяговими акумуляторами на базі з’єднання літію і фосфату заліза (LFP). Електромобілі стали доступнішими відразу на 8%.
Tesla вдалося вкластися в графік поставок електромобілів китайського складання, що оснащуються батареями типу LFP, до кінця поточного року. Ці батареї не містять кобальту, а тому повинні обходитися дешевше від так званих NMC-батарей. Поставки LFP-батарей для машин китайського складання здійснює китайська компанія CATL, а в цілому Tesla має намір довести до 80% ступінь локалізації електромобілів Model 3, які складають тут.
Партнери Tesla в особі Panasonic вже висловлювали побоювання з приводу низької ємності тягових батарей типу LFP, але Ілон Маск на квартальній конференції заявив, що електромобіль Model 3 на їх основі здатний проїжджати без підзарядки до 480 км. Ще одним недоліком нових батарей є їх більша маса – електромобіль, що оснащується ними, виявляється на 130 кг важчим від аналога з NMC-акумуляторами.
Як повідомляє Reuters, днями підприємство Tesla в Шанхаї дійсно почало відвантажувати електромобілі Model 3 з LFP-батареями. Вартість модифікації зі стандартним запасом ходу для китайських споживачів знизилася на 8% до 249 900 юанів, що за поточним курсом відповідає $36 805. У ціні враховано кошти державного гранту, що виділяється громадянам КНР на купівлю електромобіля. Вартість машин китайського складання зі збільшеним запасом ходу знизилася з 344 050 до 309 900 юанів, що відповідає $46 639. Маск раніше заявляв, що Tesla може налагодити експорт електромобілів китайського складання до кінця поточного року. Це напевно дозволить версіям на базі LFP-батарей проникнути за межі китайського ринку.
За матеріалами: 3dnews.ru
Поділитися новиною