Як може вплинути на операції МФО платіжний провайдер
Скільки грошей можна втратити через те, що платіжний провайдер не дуже добре спрацював з верифікацією карток, розповів на MFO summit 2020 СМО PSP Platon Гела Слюсарчук.
Верифікація картки – це транзакція, яка служить підтвердженням того, що власник картки здійснює операцію за карткою, а також є перевіркою на активність картки.
Крім зарахування кредиту, верифікація дає ще такі можливості:
- можливість безпечного і правильного списання коштів з “неплатника” – безакцептне списання з картки боржника, якщо він припинить платити;
- поліпшення користувацького досвіду, наприклад реалізація сплати кредиту “one click”;
- ідентифікація власника картки і порівняння його даних з даними, введеними при заповненні запиту на кредит в онлайні. Наразі це не працює, але після модернізації Нацбанком BankID буде можливо так ідентифікувати клієнта. Тобто та людина, яка подала заявку, і отримає гроші на картку.
На які метрики і KPI МФО впливає верифікація:
- оборот видаваних кредитів компанії. Коли клієнт реєструється, він повинен верифікувати картку. Чим нижчий рівень конверсії верифікації, тим менше компанія видає кредитів і менше отримує грошей назад;
- вартість залучення клієнта. Впливає для всіх CPM/CPC/CPA моделей;
- швидкість зростання активної бази клієнтів. Чим більша конверсія – тим швидше ви збираєте базу.
Які причини завислих транзакцій:
- помилка на 3DS, частка яких становить 5-17%. Це відбувається тому, що деякі банки на таких операціях намагаються заощадити, і замість СМС вони можуть відправити код в додаток, або можуть запросити додатковий пароль. В результаті людина не розуміє, що від неї хочуть або не отримує код, застряє на 3DS. Від цього компанія втрачає клієнта;
- всі інші помилки. Наприклад, завис процесинг. 1-3%.
Як каже експерт, вирішити цю проблему компанія не може ніяк. Все що можна зробити – це запитувати у партнера таку інформацію, як відображено на інфографіці нижче:
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною