Визначено «Найбільш впізнаваний бренд» і «Прорив року» серед МФО — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Визначено «Найбільш впізнаваний бренд» і «Прорив року» серед МФО

Кредит&Депозит
2154
Днями в Києві відбувся MFO summit 2020 – щорічний профільний захід про бізнес, стратегії, джерела прибутку, тренди, ризики і технології в мікрофінансуванні.
Важливою частиною заходу стала церемонія нагородження найкращих МФО, а також нагородження в особливих номінаціях:
  • “Вибір клієнтів за комплексною моделлю обслуговування – “Онлайн плюс оффлайн”
  • “Найбільш впізнаваний бренд”
  • “Прорив року”
  • “Найкращий офер для вебмайстрів”
  • “Вибір SalesDoubler”
Нагороди переможцям вручав Володимир Сахаров, СЕО SalesDoubler.
«Ми вперше готуємо номінації, вперше готуємо нагородження, вчимося у наших колег з BankOnline. Нам було важко обирати переможців, оскільки дуже любимо всіх клієнтів. Прошу тих, хто не потрапив у номінації — не ображатися. Між компаніями на ринку дуже висока конкуренція, і показники часто схожі. Тобто той, хто переміг, насправді перемагає відносно з невеликим відривом. Нехай нагороди будуть мотивацією для всіх тих, хто цього разу їх не отримав”, – зазначив Сахаров.
Перше місце в номінації “Найкращий офер для вебмайстрів” дісталося CreditPlus. А переможцем номінації “Вибір SalesDoubler” став Credit7.
Визначено «Найбільш впізнаваний бренд» і «Прорив року» серед МФО
За підсумками нагородження в номінації “Вибір клієнтів за комплексною моделлю обслуговування – “Онлайн плюс оффлайн” перемогла компанія “ШвидкоГроші”.
“Наша мета – робити максимально коротким процес видачі. Кожен з клієнтів хоче замовляти піцу, викликати таксі в три кліки. Тому дуже важливо зробити максимально ефективну модель бізнесу і вибудувати все правильно на законодавчому рівні», – зазначив Олександр Холод, директор «ШвидкоГроші».
Визначено «Найбільш впізнаваний бренд» і «Прорив року» серед МФО
Перемога в номінації «Найбільш впізнаваний бренд” дісталася Moneyveo. А “Прорив року” за Money4you. Компанія стрімко увірвалася в ринок. Те, що інші вчили пару років, цій компанії вдалося вивчити за пів року, зазначив Володимир Сахаров.
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас