1983
На що українці беруть гроші в МФО (дослідження)
— Кредит&Депозит
Дев’ятого вересня в Києві проходив MFO summit 2020 – щорічний профільний захід про бізнес, стратегії, джерела прибутку, тренди, ризики і технології в мікрофінансуванні.
Одним із спікерів форуму виступила і Лідія Кулиба, Head of Financial and Retail Reserch в CBR. Вона презентувала результати дослідження ринку мікрофінансування в Україні.
З її слів, українці не довіряють рекламі МФО, тому що часто немає інформації про вартість кредиту, інформація незрозуміла, або здається занадто привабливою, щоб їй повірити.
Якщо говорити про те, на що українці найчастіше беруть кредити – це гроші на лікування, непередбачені ситуації (наприклад, поломка авто), сімейні події (весілля, народження дитини), відпустка, подарунки, купівлю техніки, дрібних товарів побуту.
Чому люди вибирають конкретний канал для кредитування?
- Канал сприймається як зручний, кредити можна швидко і легко отримати.
- Побачили рекламу, сказали родичі та знайомі.
А що з простроченням? У МФО цей відсоток більший, ніж у банках, і становить 53% за останній рік. У банках цей показник на рівні 40%.
💡 До речі, на Finance.ua існує спеціальний рейтинг мікрофінансових організацій України. Він відображає якість обслуговування компаній, що видають онлайн-кредити на картку.
Корисно, хочу поглянути на Рейтинг
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною
Також за темою
«єОселя» втрачає позиції: більшість українців обирають розстрочку від забудовників
Сума вкладів фізичних осіб у банках перевищила 1,5 трильйона гривень: яка частка у валюті (таблиця)
Нацбанк ухвалив рішення щодо облікової ставки
Хто і яку нерухомість купує за програмою «єОселя»
Кредити для бізнесу: Мінфін розширює програму держгарантій
Обсяг коштів клієнтів у банках зростає: рекордна кількість банків очікує, що приплив грошей тільки збільшуватиметься
