2588
Світовий банк рекомендує будувати цементобетонні дороги - Криклій
— Казна та Політика
Програма “Велике будівництво” на українських дорогах триває, проте вимагає нових підходів з використанням цементобетону.
На цьому наголосив міністр інфраструктури Владислав Криклій під час презентації програми розвитку цементобетонних доріг, яка відбулася 5 серпня у Києві.
“Наразі цементобетонні дороги становлять лише 1% від загальної протяжності мережі автошляхів в Україні, але ми будемо змінювати цю ситуацію. Перші проєкти з цементобетонним покриттям вже реалізуються на дорозі Н-31 Київ-Дніпро в Полтавській області. Також триває реконструкція обходу Житомира на дорозі М-06 та капітальний ремонт автошляху Н-14 Олександрівка-Кропивницький-Миколаїв в Миколаївській області”, – поінформував очільник міністерства.
За його словами, таку технологію важливо використовувати на дорогах з найбільшою інтенсивністю і великим навантаженням на дорожнє покриття. Тим паче, що висока локальна складова собівартості цементобетонних доріг веде до створення нових робочих місць та зменшує залежність країни від імпорту, заявив Криклій.
“Цементобетонні дороги є дешевшими та надійнішими, оскільки мають більший термін експлуатації у порівнянні з асфальтними, вони термостійкі й здатні витримувати значні навантаження. Світовий банк рекомендує будувати саме такі дороги для створення дешевої та надійної інфраструктури. І ми продовжимо вивчати кращий закордонний досвід для будівництва таких доріг”, – додав він.
Зазначається, що програму розвитку цементобетонних доріг в Україні презентували Укравтодор, ДП “ДержДорНДІ” та Асоціація виробників цементу України.
За матеріалами: Укрінформ
Поділитися новиною
Також за темою
Як змінили порядок грошового забезпечення поліцейських, відряджених до держорганів
Кабмін доопрацював Держбюджет-2026: що зміниться
Уряд планує виділити на підтримку «Укрзалізниці» близько 16 мільярдів гривень
Коли в Києві встановлять головну ялинку країни: де візьмуть гроші
НБУ на потреби оборони за жовтень перерахував майже 4,6 млрд грн
Чи потрібні Україні трудові мігранти: які проблеми можуть бути
