1393
Як Covid-19 змінив ринок продажу авто в Україні
— Особисті фінанси
Covid-19 завдав удару і по ринку продажу автомобілів в Україні. За даними провідних автодилерів, загальний обсяг продажу нових авто за перші 5 місяців 2020 року в порівнянні з попереднім періодом минулого року впав на трохи більше 7%.
Основний спад продажу припав на березень-квітень після введення в Україні жорстких карантинних заходів.
Читайте також: Нові камери автофіксації виявляють автомобілі-двійники
У травні обсяги продажу почали відновлюватися, загальний обсяг склав 5850 нових авто, що на 60% більше, ніж за квітень. Але травневий показник минулого року був на 12% краще.
За підсумками перших п’яти місяців 2020 р. в Україні було продано близько 30 000 нових авто.
Трійка лідерів у травні:
- 3-є місце у KIA. Продано понад 660 авто. Цьому бренду зараз належить понад 11% українського ринку.
- 2-е місце належить Renault. Продано понад 820 авто. Цьому бренду зараз належить понад 14% українського ринку.
- 1-е місце належить Toyota. Продано понад 1000 авто. Цьому бренду зараз належить понад 17% українського ринку.
Як зазначає Олександр Лосєв, фінансовий експерт Alpari, для того, щоб потіснити трійку лідерів, таким брендам як Skoda, Mercedes і Hyundai потрібно збільшити кількість продажів утричі, бо відрив від лідерів досить великий.
У хвості продажів – Volvo і Volkswagen. Кількість проданих авто за травень склала понад 65 і 70 авто відповідно. Ці два бренди займають трохи більше одного відсотка українського ринку відповідно.
“Якщо знову в країні не запровадять карантин, то ринок продажів автомобілів буде відновлюватися і далі. Попереду туристичний сезон, і напевно багато українців захочуть поїхати на південь на новому авто. Але головним пріоритетом вибору залишається співвідношення ціни товару, якості, сервісу і платоспроможності покупця”, – каже Лосєв.
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною