Tesla починає скасовувати деякі попередні замовлення на сонячну черепицю Solar Roof — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Tesla починає скасовувати деякі попередні замовлення на сонячну черепицю Solar Roof

Фондовий ринок
1833
Компанія Tesla почала звертатися до деяких клієнтів, які оформили попереднє замовлення на сонячну черепицю Solar Roof, щоб повідомити їх про скасування розміщених замовлень. Причиною відмов називається неможливість покривати їх територію. Такий поворот подій засмучує багатьох замовників, бо деякі з них розмістили свої попередні замовлення ще кілька років тому. Tesla представила сонячну черепицю в 2017 році і пропонувала оформити попереднє замовлення на неї з депозитом в $1000.
Спочатку Tesla планувала приступити до постачань незабаром після збору попередніх замовлень, а до 2018 року навіть були наміри виходити на міжнародні ринки. Але компанія зіткнулася з численними проблемами в цьому сегменті бізнесу, які істотно вплинули на плани. Лише з виходом Solar Roof третього покоління в кінці 2019 року Tesla змогла остаточно побороти проблеми довговічності черепиці, попутно реалізувавши деякі інші поліпшення. Водночас компанія почала нарощувати обсяги виробництва і стала активно наймати покрівельників, щоб вони могли встановлювати сонячну черепицю в різних регіонах США. Це дозволило наростити обсяг встановлень Solar Roof. Однак компанія почала скасовувати попередні замовлення в деяких регіонах.
Так, почали надходити повідомлення від низки замовників, що Tesla зв’язалася з ними і повідомила, що не забезпечує покриття їхніх регіонів. Занадто велика відстань від найближчого складу до будинку, де необхідно встановити сонячну черепицю, «ускладнить надання високоякісного обслуговування». Тому компанія не зможе реалізувати проєкти деяких замовників. Такі повідомлення електронною поштою отримали жителі як мінімум двох штатів: Орегон (північний захід США) і Мічиган (Середній Захід США).
У листі Tesla було сказано, що депозит буде повністю повернуто протягом 7-10 днів. Повернення коштів буде здійснюватися на ту саму картку, з якої проводилася оплата. При виникненні питань пропонувалося відповісти на електронний лист або зателефонувати за вказаним телефонним номером. Однак замовники стверджують, що після відповіді на електронний лист вони не отримали додаткових відповідей з роз’ясненнями від Tesla. Поки що немає відомостей про те, чи змогли такі замовники отримати повернення свого депозиту зазначеним у листі способом.
За матеріалами:
ITC.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас