Репутаційний зріз українських IT-компаній: лідери й антилідери (дослідження) — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Репутаційний зріз українських IT-компаній: лідери й антилідери (дослідження)

Фондовий ринок
7532
Компанії SoftServe, DataArt і Sigma Software мають найкращу репутацію серед 20-ти найбільших IT-компаній України в публічному просторі. У п’ятірку лідерів також увійшли компанії Ciklum і EPAM.
Про це Finance.ua повідомило комунікаційне агентство PointeR Agency у своєму дослідженні за кількістю позитивних згадок у ЗМІ та соцмережах.
За словами співвласниці PointeR Agency Олесі Стойко, зібраний масив даних щодо десятків ІТ-компаній дає чітку картину того, як вони ведуть або взагалі не ведуть свої комунікаційні кампанії.
Наприклад, значна кількість згадок щодо “антилідерів” зрізу Ciklum і Lucky Labs була оцінена програмою як “негатив”.
“Однак детальний аналіз показав, що такий інформаційний фон компаній сформувався через або ігнорування кризових ситуацій, або неправильну реакцію на кризу. Як результат – велика кількість згадок в інтернеті, які можна розцінювати як «негативні», такими не є. Що в ідеалі необхідно виправляти», – розповідає Олеся Стойко.
Загалом лідерами за кількістю позитивних і нейтральних згадок стали ІТ-компанії SoftServe, Sigma Software, EPAM, GlobalLogic, EVOPLAY, Luxoft, DataArt, Ciklum, Intellias і ELEKS.
Репутаційний зріз українських IT-компаній: лідери й антилідери (дослідження)
Репутаційний зріз українських IT-компаній: лідери й антилідери (дослідження)
“Часто помилково вважають: щоб мати хорошу репутацію, досить просто добре робити свою роботу і час від часу писати про це на Фейсбуці. А при негативних згадках – ігнорувати, поки саме не «розсмокчеться». Це не так. Якщо ви не будете контролювати інформацію про себе, то це буде робити хтось інший, не обов’язково у ваших інтересах», – розповідає СЕО компанії PointeR Agency Олександр Селін.
У свою чергу GlobalLogic надали наступний коментар Finance.ua:
“Згідно з нашою аналітикою, з 1 травня 2019 року по 1 травня 2020 року про GlobalLogic вийшло 1586 публікацій в ЗМІ, з них 1578 – з позитивною і нейтральної тональністю. Багато інфоприводів були ініційовані нашою командою. За цей період провели 4 заходи для медіа, в тому числі під час запуску програми EcoHike, після якого отримали понад 200 публікацій з позитивною тональністю. Для аналітики ми використовуємо систему моніторингу згадок в медіа Looqmi”, – сказано в повідомленні.
Відповідь від PointeR Agency не забарилась:
“Looqmi переважну більшість згадок тегує як «позитивні», в той час YouScan (систему, яку використовували ми) більш «прискіпливо» класифікує тональність згадувань: позитивними вказані лише дійсно позитивні, без урахування нейтральних. Таким чином, переважна більшість згадок в YouScan має тег нейтральний, в той час, як Looqme позитивними вважає більшість згадок (більше 90%). Очевидно, що змішування даних двох різних систем не є коректним. Всі компанії з нашого списку ми перевіряли за однією системою – YouScan”, – повідомили у PointeR Agency.
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас