Як вплинув карантин на онлайн-банкінг в Україні
У зв’язку з карантином клієнти банків стали більше користуватися онлайн-сервісами для оплати і менше готівкою.
Про це повідомила директор департаменту комунікацій Національного банку України Наталія Бондаренко.
“Клієнтів у системі онлайн-банкінгу стало значно більше. Люди стали частіше розраховуватися безготівковими способами. Багато з них люди похилого віку, і також клієнти користуються банкоматами”, – сказала Бондаренко.
Як повідомлялося, з 12 березня уряд ввів в Україні карантин з метою протидії поширенню коронавірусної інфекції COVID-19. Зокрема, були закриті заклади торгівлі, крім продуктових магазинів, аптек, автозаправок і банків. Зупинено роботу метрополітену в Києві, Харкові та Дніпрі, рух наземного транспорту в містах, припинено міжміське і міжобласне автомобільне, залізничне і авіасполучення.
За матеріалами: Укрінформ
Поділитися новиною