Як вплинув карантин на онлайн-банкінг в Україні — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Як вплинув карантин на онлайн-банкінг в Україні

Особисті фінанси
1078
У зв’язку з карантином клієнти банків стали більше користуватися онлайн-сервісами для оплати і менше готівкою.
Про це повідомила директор департаменту комунікацій Національного банку України Наталія Бондаренко.
“Клієнтів у системі онлайн-банкінгу стало значно більше. Люди стали частіше розраховуватися безготівковими способами. Багато з них люди похилого віку, і також клієнти користуються банкоматами”, – сказала Бондаренко.
Як повідомлялося, з 12 березня уряд ввів в Україні карантин з метою протидії поширенню коронавірусної інфекції COVID-19. Зокрема, були закриті заклади торгівлі, крім продуктових магазинів, аптек, автозаправок і банків. Зупинено роботу метрополітену в Києві, Харкові та Дніпрі, рух наземного транспорту в містах, припинено міжміське і міжобласне автомобільне, залізничне і авіасполучення.
За матеріалами:
Укрінформ
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас