Як вплинув карантин на онлайн-банкінг в Україні


Як вплинув карантин на онлайн-банкінг в Україні

У зв’язку з карантином клієнти банків стали більше користуватися онлайн-сервісами для оплати і менше готівкою.

Про це повідомила директор департаменту комунікацій Національного банку України Наталія Бондаренко.

“Клієнтів у системі онлайн-банкінгу стало значно більше. Люди стали частіше розраховуватися безготівковими способами. Багато з них люди похилого віку, і також клієнти користуються банкоматами”, – сказала Бондаренко.

Як повідомлялося, з 12 березня уряд ввів в Україні карантин з метою протидії поширенню коронавірусної інфекції COVID-19. Зокрема, були закриті заклади торгівлі, крім продуктових магазинів, аптек, автозаправок і банків. Зупинено роботу метрополітену в Києві, Харкові та Дніпрі, рух наземного транспорту в містах, припинено міжміське і міжобласне автомобільне, залізничне і авіасполучення.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
Сервіс підбору кредитів
  • Надішліть заявку
  • Дізнайтесь про рішення банку
  • Підтвердіть заявку та отримайте гроші
грн
Замовити кредит онлайн
Топ новини
Обговорюють

Читають

В Контексті Finance.ua