Як змінювався попит на техніку та електроніку під час карантину (інфографіка)
Через впроваджені обмеження та зачинення фізичних магазинів техніки, традиційні продажі електроніки скоротилися на 54%, натомість купівля її через онлайн зросла на 20%.
Про це свідчить дослідження GfK Ukraine про роздрібний ринок побутової техніки та електроніки в Україні, що проводилось у період 16 березня – 12 квітня.
Як змінювався попит на ринку електроніки під час карантину:
- у перший тиждень ізоляції незначна позитивна динаміка збереглася на ринку ноутбуків, оскільки споживачам потрібно було облаштувати домашні робочі місця;
- 7% зростання у натуральному вираженні показали продажі морозильних камер. Споживачі, вочевидь, остерігалися обмежень пересування і, як наслідок, потребували тривалого зберігання продуктів;
- частка онлайн-продажів зростає до 60%, а суттєвий розрив між темпами зростання традиційних та інтернет-продажів надалі зберігається. Невизначеність прогнозів спонукає українців і надалі відкладати чи суттєво обмежувати покупки техніки;
- у перші тижні карантинних обмежень суттєво зменшилися продажі на ринку телекомунікацій: продажі смартфонів скоротилися на 50% у грошовому вираженні.
“Після стрімкого падіння продажів під час перших тижнів карантину ринок побутової техніки та електроніки відновив позитивні темпи зростання, додавши 8% у грошовому вираженні. Така динаміка свідчить про те, що українці певною мірою адаптувалися до змін”, – зазначають у дослідженні.
Наразі споживачі прагнуть до налагодження комфортного та приємного перебування в ізоляції та до проведення часу з користю: прибирання, приготування їжі. Зросли і продажі категорій, спрямованих на забезпечення комфорту та розваг: телевізорів, планшетів, смартфонів.
До речі, отримати кілька тисяч гривень за 10-20 хвилин собі на карту цілком реально. Для цього достатньо скористатися сервісом Finance.ua.
Отримати гроші швидко 💸
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною