До мобільного додатку Kyiv Smart City додали нові функції — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

До мобільного додатку Kyiv Smart City додали нові функції

Особисті фінанси
686
У мобільному додатку Kyiv Smart City з’явилися нові функції.
Про це повідомляє пресслужба КМДА.
За інформацією директора Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій КМДА Юрія Назарова, зворотній зв’язок із користувачами тепер здійснює служба підтримки, а всі зауваження до міських сервісів можна передати до Контактного центра міста Києва.
Що нового:
  • до сервісів додалась можливість приєднати електронний учнівський квиток;
  • відстежувати свої поїздки швидко і просто;
  • надіслати звернення до Контактного центру 1551(треба натиснути на «Контактний центр Києва» у розділі «Служба підтримки», звідки автоматично буде здійснено перехід у додаток 1551).
Оновити або завантажити додаток \Kyiv Smart City можна тут.
Завантажити додаток 1551тут.
«Тепер повідомити про непрацюючу лампу в під’їзді або яму на дорозі стало ще простіше. Також в особистому профілі користувача розділ «Зворотній зв’язок» змінено на «Службу підтримки». У цьому розділі користувач може вибрати одну із доступних тем, обрати запитання зі списку і одразу ж отримати відповідь. Якщо ж виникло питання, якого немає в переліку, треба натиснути на опцію «Напишіть нам». Тоді питання потрапить до техпідтримки і відповідь надішлють на прив’язану до профілю електронну адресу користувача», – розповів Юрій Назаров.
Читайте важливі новини та поради, які стануть в нагоді для вашого гаманця, в телеграм-каналі Finance_ukr 🤫
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас