Ідентифікація для юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Ідентифікація для юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців

Кредит&Депозит
430
Зручно і безпечно – ідентифікація через Raiffeisen Business Online. З турботою про здоров’я та добробут наших клієнтів та співробітників пропонуємо пройти повторну ідентифікацію онлайн.
Ідентифікація у 3 кроки
  • Безкоштовно зареєструйтесь в системі Raiffeisen Business Online без відвідування відділення банку з використанням ключа ЕЦП АЦСК (ключ кваліфікованого електронного підпису)
  • Заповніть опитувальник та підготуйте документи відповідно до переліку
  • Відправте в банк через систему Raiffeisen Business Online заповнений опитувальник та необхідні документи дотримуючись інструкції та чекайте на відповідь співробітника банку.
Якщо у вас відбулися зміни в переліку осіб, що мають право розпоряджатися рахунками Вашої компанії, Вам необхідно надати оновлені документи на відділення та пройти верифікацію всіх підписантів і в разі необхідності оновити ключі в РБО.
Для юридичних осіб:
  • Звіт про фінансові результати (форма №2) за останній звітний рік;
  • У випадку зміни в раніше поданих до Банку документах, в т.ч.;
  • Зміни кінцевого(их) бенефіціарного(их) власника(ів) [контролера(ів)] – необхідно подати оновлений Лист про структуру власності згідно форми
  • внесення змін до установчих/реєстраційних документів;
  • закінчення строку (припинення) дії/ втрати чинності/визнання недійсними поданих до Банку документів (довіреностей, доручень, зміни переліку уповноважених осіб/представників клієнта, зміни ідентифікаційних даних уповноважених осіб/представників клієнта);
  • або інших документах.
Для фізичних осіб-підприємців:
  • Документи, що підтверджують регулярний дохід: Податкова декларація про майновий стан і доходи (за останній звітний рік) / Податкова декларація платника єдиного податку фізичної особи-підприємця за останній звітний період;
  • У випадку зміни в раніше поданих до Банку документах, в т.ч.: закінчення строку (припинення) дії/ втрати чинності/визнання недійсними поданих до Банку документів (паспортного документу, довіреностей, доручень, зміни ідентифікаційних даних довірених осіб клієнта).
Залишайтесь вдома, а ми допоможемо бути онлайн.
Ваш бізнес-партнер – Райффайзен Банк Аваль
За матеріалами:
Райффайзен Банк
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас