Робочі рекламні тренди Google і Facebook в 2020 році — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555
НОВИНИ ПАРТНЕРІВ

Робочі рекламні тренди Google і Facebook в 2020 році

Фондовий ринок
626
Одним з ефективних видів реклами на сьогоднішній день вважається контекстна. Саме за допомогою контексту потенційні клієнти дізнаються про вашу фірму, починають довіряти інформації та переходять по посиланню. Найбільшого поширення такий тип рекламної кампанії отримав за рахунок компаній Google, в т.ч. Merchant Center, яка нещодавно вийшла на український ринок.
Робочі рекламні тренди Google і Facebook в 2020 році
Merchant Center від Google
На думку експерта агентства Real Talk Артура Булигіна, основна мета сервісу — полегшити компаніям, які займаються розповсюдженням товарів онлайн, процес завантаження й зміни інформації про продукти, в т.ч. фото, вартість, характеристики, та забезпечити коректність виведеної пошуковими запитами інформації. Більш того, Merchant Center вважається високоінтегрованим продуктом, що дозволяє контролювати маркетинг, аналізувати товарообіг.
Робочі рекламні тренди Google і Facebook в 2020 році
Нова система від Гугл підвищує повернення на інвестиції і має ряд переваг:
  • зручні для сприйняття списки товарів;
  • підтримка AdWords, Local Search, Гугл Аналітики;
  • переважне розміщення продуктів, які найчастіше переглядають онлайн;
  • прямий хостинг.
Без цього продукту товари не будуть показуватися в Гугл.Покупках, а ви не зможете збільшити конверсію продажів та залучити якомога більше цільової аудиторії до своєї пропозиції.
Google-реклама на мобільних додатках
Мобільні додатки виходять на перше місце по кількості завантажень з тих пір, як смартфони отримали доступ до інтернету. Тому не дивно, що з часом їх почали використовувати в рекламних цілях.
Google також вирішив не відставати й дозволив своїй рекламі відображатися в додатках у вигляді оголошення, банера, відеоролика або іншого виду реклами. Така маркетингова політика відносно дешева, в порівнянні з іншими онлайн-способами, бо великі рекламодавці ще тільки придивляються до додатків. Тому виділити невелику суму грошей і протестувати ефективність такої кампанії для вашого бізнесу не складе труднощів.
Робочі рекламні тренди Google і Facebook в 2020 році
Адаптивні пошукові оголошення від Google
Такий тип оголошень від Гугл релевантний та дозволяє розмістити більше тексту в порівнянні зі стандартними рекламними постами. Все, що необхідно — ввести опис товарів та заголовки, а сервіс буде експериментувати з комбінаціями й підкаже, яка з них найефективніша. Після чого реклама стане максимально відповідати пошуковим запитам та підвищувати релевантність сайту.
Всі нововведення Google дозволяють збільшити конверсію та залучити цільову аудиторію, підвищуючи тим самим онлайн-продажу. Але й про базові працюючі інструменти забувати не варто – ремаркетинг, особливо динамічний, і пошукова реклама все ще залишаються на першому місці по ефективності і рентабельності.
Facebook для реклами
Рекламний кабінет Facebook і Abs Manager — прекрасний спосіб реалізації рекламної кампанії та оцінки її результативності. Більш того, в своєму кабінеті можна з легкістю управляти текстом та фотографіями реклами, припиняти та відновлювати її показ, а також об’єднувати з рекламним контентом в Instagram. За рахунок останньої “фішки” реклама в Інстаграм налаштовується максимально точно під вашу цільову аудиторію, підвищуючи рентабельність маркетингової політики.
Іншими словами, окупність продакшн безпосередньо залежить від правильності налаштувань Google або ФБ. Якщо настройки зроблені вірно, з урахуванням бажаного ефекту, вкладені кошти швидко повернуться в якості прибутку, забезпечуючи при цьому довгостроковий ефект. Але досягти цього можна, як правило, тільки залучаючи аутсорсеров.
Якщо ж ви хочете добитися максимальної віддачі від реклами, необхідно розробити комплексну маркетингову політику, яка буде включати в себе відразу кілька аспектів просування, в т.ч. й онлайн. Налаштування політики реклами в Google чи соціальних мережах можна зробити самостійно, вивчивши тонни статей та прикладів, але краще, щоб налаштуванням та управлінням реклами займалися досвідчені співробітники Digital-агентств, наприклад фахівці компанії Real Talk, з пропозиціями якої можна ознайомитися на сайті.
За матеріалами:
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас