За мотивами конференції FinRetail 2019 — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

За мотивами конференції FinRetail 2019

Фондовий ринок
519
За мотивами конференції FinRetail 2019
 
Палкою видалася і дискусія про імплементацію Законів про РРО та кешбек.
 
Наприклад, радник прем’єр-міністра України Ігор Дядюра* висловив невдоволення запропонованим механізмом «кешбеку». Він передбачає, що покупцям будуть повертати кошти за покупку, якщо ті виявлять порушення при видачі чека. «Ми отримали «кешбек» в покаліченому вигляді. Від початку він був зовсім іншим. За межами системи виявилися споживачі, які купують товар на суму менше 850 грн», – підкреслив він. Іншої думки щодо «кешбеку» дотримується член Міжвідомчої робочої групи з питань реалізації інноваційних технологічних рішень для реєстрації розрахункових операцій у сфері торгівлі Олег Новосельцев. Він зазначив, що кількість суб’єктів господарювання, які використовують касові апарати, в рази перевищує штат податкових інспекторів. Тому тримати все під контролем і регулярно здійснювати ревізії – складно. Тому залишається сподіватися на громадян.
Дуже цікавою для бізнес-аудиторії виявилася презентація генерального менеджера Lugera Ukraine – Анастасія Шевченко про стратегії і результати їх реалізації в необанках. Ось кілька висновків, які зробила Анастасія у своєму виступі:
• Сила в кооперації – з іншими гравцями і стартапами. Головне – вибрати кращих і не витрачати час і гроші на «зроблю сам».
• Більшість необанков ціляться в платежі, перекази та управління фінансами. І при цьому пропонують клієнтам все безкоштовно або дуже дешево. І це проблема – низька прибутковість.
• Найчастіше необанк – це не основний банк клієнта. А значить, немає залишків депозитів. І клієнти користуються тільки ласими дешевими сервісами.
• Велика (в мільйонах, і в десятках мільйонів) кількість клієнтів необанків не означає прибутковість. Найменший мінус в net profit per customer у тих необанків, які пропонують кредитні продукти.
За мотивами конференції FinRetail 2019
Павло Малишев, директор Solanteq Україна розповів про системні підходи до ведення програм лояльності в банках. Практики і метрики, які можна використовувати, продукти компанії Solanteq, які допомагають автоматизувати такий підхід. Навів приклади існуючих продуктів лояльності на банківському ринку і пояснив, чому точкові рішення “для галочки” – це більше про витрати, а не про прибуток.
СMO PSP Platon Гела Слюсарчук виступив з доповіддю на тему: «Money Journey: як конверсія впливає на фінансовий результат МФО». Тема доповіді була присвячена опису руху грошей в онлайн-мікрокредитування, або – як ми це називаємо – Money Journey.
«Фактично, в доповіді я показував побудовану математичну модель, яка оцінює фінансову результативність платіжної системи, яку використовує МФО в своїй онлайн-діяльності. Дана модель враховує вплив конверсії на кожному етапі Money Journey, тарифи платіжного провайдера (як онлайн, так і офлайн), рівень конвертації невдалих операцій, а також середній рівень місячного доходу від виданого кредиту», – пояснив Гела Слюсарчук. Ця тема дуже об’ємна і непроста в сприйнятті через велику кількість взаємопов’язаних цифр і процесів. Пояснення до доповіді Ви можете знайти в статті «Money Journey: як конверсія впливає на фінансовий результат МФО» http://bit.ly/2PdRwoG.
За мотивами конференції FinRetail 2019
Успішний розвиток бренду на сучасному ринку далеко не завжди зав’язаний на його розміри і значимість, переконаний глава правління КОНКОРД банк Юрій Задоя. «Якщо ти не йдеш стосороковим у перенасичений ринок і без цікавих кейсів – то правильна стратегія полягає або в створенні свого “блакитного океану” з якісним, новим, незвичайним продуктом, або входити в нішеві сегменти, розвивати їх і ставати там лідером.
А сам бренд без великого вливання грошей створюється репутацією (на яку можуть зазіхати конкуренти або просто недоброзичливці), точковою стратегією і грою «в довгу» з партнерами, ко-брендами і т.д. Створюючи партнерські продукти, ви отримуєте можливість навіть будучи в 100 разів меншими від самого партнера бути успішним і потрібним на ринку. І це не «аутсорс» – це Стати лідером в своєму питанні. Або кількох. Але не в десятці/сотні.
І необхідно обов’язково дивитися на кілька кроків вперед – якщо ви захочете увійти в уже популярний сегмент – швидше за все, ви не досягнете успіху. Поки ви будете запускатися і вирішувати поточні питання – ринок видозміниться і піде далеко вперед.
Висновок – дивіться на тренди більш розвинених ринків, відвідуйте конференції і слухайте цікавих спікерів – інноваторів, а не «істориків». А бренд – завжди повинен йти на крок вперед від бізнесу, будучи його локомотивом і «криголамом» на ринку», – поділився своєю думкою з учасниками конференції Юрій.
 
Про кредитні фабрики, їх плюси, мінуси та підводні камені розповіла Тетяна Киришун, керівник відділу аналітики Компанії CS, в своїй презентації «Нелюдський кредитний конвеєр, або Як побудувати кредитну фабрику». Перш ніж увійти в цю воду, банку або фінансоввй компанії потрібно чесно відповісти на питання: А чи потрібна вам кредитна фабрика, чи готові ви довіряти автоматизованій системі прийняття хоча б частини рішень?
Щоб створити сервіс з кредитування, необхідно сконцентруватися на “правильній” взаємодії з клієнтом, переконана комерційний директор компанії Tsi, Вікторія Омельченко. За її словами, в новому мобільному світі, де для кожного процесу є свій додаток, клієнти вимагають простоти. «Їм потрібні зручні сервіси. Вони очікують, що рішення будуть інтуїтивно зрозумілими і зручними. Клієнти добре розуміють цінність відомостей про себе і очікують, що дані будуть використовуватися в їхніх інтересах. Важливо сконцентруватися на “правильній” взаємодії з клієнтом», – прокоментувала Вікторія.
Родзинкою програми FinRetail 2019 став несподіваний майстер-клас від бізнес-тренера, гештальт-терапевта, актора і викладача театр-студії імпровізації “Чорний Квадрат” – Олександра Олешка на тему емоційного вигорання. Після нього стало зрозуміло, чому саме так ми реагуємо і поводимося в різних ситуаціях. Хто такі егоготики. І якщо ви почали дружити з п’ятіркою більше ніж завжди або взагалі не дружили (алкоголь, нікотин, кофеїн, наркотичні речовини, глюкоза), час звернутися до лікаря – у вас або депресія, або вигорання. Кілька методів як боротися з вигоранням:
• Виявляти і реалізовувати свої справжні потреби.
• Відмовитися від того, що забирає енергію, але не дає нову.
• Уважно контролювати переробку стресу.
• Стежити за своїм колективом.
• І звісно, ми самі повинні нести відповідальність за свій ресурсний стан. І при перших ознаках вигорання боротися з ним в зародку.
• А ще краще не доводити себе до такого стану і головне своїх підлеглих.
За матеріалами:
BankOnline
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас