376
Snap та Gucci презентували свої окуляри доповненої реальності (фото)
— Технології&Авто
Компанія Snap у співпраці з Gucci і режисером Хармоні Коріним представила спеціальний випуск окулярів доповненої реальності Spectacles 3.
Про це пише CDRinfo.
Читайте також: Українець запустив лінію еко-окулярів з кави
Дизайн пристрою розробив Корін, за основу був узятий його новий фільм. Кінострічка була знята за допомогою окулярів Spectacles 3 і доповнена створеними спеціально для неї 3D-ефектами.
Окуляри оснащені подвійною камерою, яка дозволяє вести зйомку в 3D. При перегляді відео в Snap і переміщенні смартфона створюється відчуття глибини. Крім того, використовуючи функцію 3D-фільтра, можна поєднати зображення з об’єктами в реальному світі, щоб вони взаємодіяли.

Наразі не відомо,чи будуть окуляри продаватись. Утім, спробувати їх можна віртуально за допомогою додатку Snapchat.

Для створення всіх 3D-ефектів розробники Snap використовували програму Lens Studio. Ці ефекти стануть доступні для всіх користувачів Spectacles 3, починаючи з 6 грудня.
За матеріалами: Mind
Поділитися новиною
Також за темою
Китайські вчені створили ШІ, що працює у 100 разів швидше за конкурентів
SpaceX готується до виходу на ринок мобільних мереж
Жінки випередили чоловіків у використанні ChatGPT — звіт OpenAI
Маск урізає xAI: компанія звільнила понад 500 співробітників
Audi E5 Sportback втратив фірмові кільця
У Gmail з’явився нові функції: персоналізовані акції та трекінг замовлень