2344
Чи очікувати більше реклами від Moneyveo? - коментар CEO
— Кредит&Депозит
У компанії Moneyveo не захотіли називати суму витрат на рекламні кампанії, але при цьому підкреслили, що маржинальність бізнесу зберігається.
Таку відповідь на FinRetail2019 отримав журналіст Finance.ua від Альони Андронікової, CEO Moneyveo.
«Той рівень витрат, який був завжди, він тримається і зараз. Маржинальність бізнесу зберігається при зростанні витрат на креативи, маркетинг, залучення, рекламу. Рекламну активність на ринку компанія буде зберігати і далі. Менше активності від нас не буде точно”, – прокоментувала Андронікова.
При цьому, за її словами, ринок МФО через кілька років повинен змінитися.
«Ми всі йдемо у фінансову інклюзію. І хоча сьогодні все ще існують обмеження, віримо, що в майбутньому кожен громадянин України зможе скористатися різними фінансовими сервісами», – заявила вона.
За її словами, зараз банки обслуговують клієнтів в певній частині, в певному сегменті, з певним рівнем доходу, за певними параметрами.
«Ми за те, щоб кожен громадянин України зміг отримати різну фінансову послугу. Це не тільки страхування, це лізинг і споживчі кредити, іпотека. Зараз велика проблема в Україні з іпотекою для молодих сімей. В майбутньому у людини має бути максимальна кількість інструментів для доступу до фінансових послуг», – підсумувала CEO Moneyveo.
До речі, якщо вас цікавить швидка позика до зарплати, за допомогою порталу Finance.ua можна підібрати для себе оптимальні умови від лідерів ринку МФО:
Хочу отримати гроші онлайн 💰
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною
Також за темою
Сума вкладів фізичних осіб у банках перевищила 1,5 трильйона гривень: яка частка у валюті (таблиця)
Нацбанк ухвалив рішення щодо облікової ставки
Хто і яку нерухомість купує за програмою «єОселя»
Кредити для бізнесу: Мінфін розширює програму держгарантій
Обсяг коштів клієнтів у банках зростає: рекордна кількість банків очікує, що приплив грошей тільки збільшуватиметься
Банки планують пом’якшити умови кредитування
