Вартість бренду ПриватБанку за рік зросла на 26% — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Вартість бренду ПриватБанку за рік зросла на 26%

Фондовий ринок
939
Згідно з результатами щорічного дослідження, яке проводить журнал «Новое время» спільно з компанією MPP Consulting, бренд ПриватБанку в 2019 році зберігає за собою четверте місце в рейтингу найдорожчих національних торгових марок, а вартість бренду банку складає майже $300 млн.
Про це повідомляє прес-служба банку.
“За останній рік сумарна вартість бренду ПриватБанку виросла на 26,2%. Загалом вітчизняні бренди за рік подорожчали на 4,7%. За даними рейтингу, також у 2019 році збільшилася загальна капіталізація торгових марок із сектору споживчих товарів, а також e-commerce”, – ідеться в повідомленні.
Методологія оцінки:
  • базується на фінансових результатах компаній – власників марок, а також факторів, що можуть впливати на вартість бренду;
  • географічне покриття продажів;
  • технологічна складова;
  • продукція, що випускається;
  • інвестиційна привабливість галузі.

Довідка Finance.ua:

  • Чистий прибуток державного ПриватБанку за січень-жовтень 2019 року склав 28 млрд грн, що вдвічі перевищує фінансовий результат діяльності банку в 2018 році.
  • Mastercard та ПриватБанк запустили платформу, що дозволяє зберігати токени замість карткових даних.

Замовити картку ПриватБанку на Finance.ua

  • ПриватБанк і Visa запустили першу в Україні віртуальну платіжну картку для підприємців і малого бізнесу. Тарифи на віртуальні картки ідентичні розцінкам на звичайні пластикові картки.
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас