Вартість бренду ПриватБанку за рік зросла на 26%
Згідно з результатами щорічного дослідження, яке проводить журнал «Новое время» спільно з компанією MPP Consulting, бренд ПриватБанку в 2019 році зберігає за собою четверте місце в рейтингу найдорожчих національних торгових марок, а вартість бренду банку складає майже $300 млн.
Про це повідомляє прес-служба банку.
“За останній рік сумарна вартість бренду ПриватБанку виросла на 26,2%. Загалом вітчизняні бренди за рік подорожчали на 4,7%. За даними рейтингу, також у 2019 році збільшилася загальна капіталізація торгових марок із сектору споживчих товарів, а також e-commerce”, – ідеться в повідомленні.
Читайте також: 10 речей, які ви не знали про ПриватБанк
Методологія оцінки:
- базується на фінансових результатах компаній – власників марок, а також факторів, що можуть впливати на вартість бренду;
- географічне покриття продажів;
- технологічна складова;
- продукція, що випускається;
- інвестиційна привабливість галузі.
Довідка Finance.ua:
- Чистий прибуток державного ПриватБанку за січень-жовтень 2019 року склав 28 млрд грн, що вдвічі перевищує фінансовий результат діяльності банку в 2018 році.
- Mastercard та ПриватБанк запустили платформу, що дозволяє зберігати токени замість карткових даних.
Замовити картку ПриватБанку на Finance.ua
- ПриватБанк і Visa запустили першу в Україні віртуальну платіжну картку для підприємців і малого бізнесу. Тарифи на віртуальні картки ідентичні розцінкам на звичайні пластикові картки.
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною