Apple планує запуск об'єднаної підписки на свої мультимедійні сервіси в 2020 році
Нещодавній звіт Apple показав, що план компанії компенсувати падіння продажів iPhone головним чином за рахунок зростання доходу від цифрових сервісів працює (цей бізнес за оборотом вже можна порівняти з компаніями зі списку Fortune 70). Щоб зберегти імпульс і зробити сервіси головним рушієм зростання бізнесу, Apple раніше запустила новинний сервіс з платною підпискою Apple News+, віртуальну кредитну картку Apple Card, ігровий сервіс Apple Arcade і онлайн-кінотеатр Apple TV+.
Наступного року Apple планує досягти мети в 500 млн платних передплатників на всіх сервісах, і очевидно, що зупинятися на цьому компанія не планує, тому шукає нові способи подальшого нарощування бази. Вже давно ходять чутки, що Apple за прикладом багатьох інших техногігантів планує об’єднати кілька підписок на сервіси в одній пропозиції. Свіжа публікація Bloomberg вказує, що це може статися вже наступного року.
Посилаючись на «людей, обізнаних щодо питання», джерело стверджує, що останні угоди Apple з видавцями Apple News+ включають відповідне положення, що допускає таку можливість (створення бандлів). Минулого місяця проскакували повідомлення, що Apple також домовляється з музичними лейблами про те саме (включення Apple Music в пакет), щоправда, тоді говорилося, що переговори перебувають на «ранній стадії».
В цілому це було цілком очікувано. Зараз у Apple є чотири основні мультимедійні підписки: Apple News+, Apple TV, Apple Music і Apple Arcade. І головне, що зараз турбує Apple – це не прибуток, а забезпечення стабільного розвитку і зростання. Щоб зацікавити користувачів, Apple включила Apple TV+ в студентську підписку Apple Music без зміни вартості, а також дарує безкоштовну річну підписку на TV+ всім покупцям нових пристроїв. І подальше об’єднання підписок в один пакет здається розумним ходом, особливо з урахуванням успіху, досягнутого Amazon з власним «супер-пакетом» Amazon Prime.
За матеріалами: ITC.ua
Поділитися новиною