Як ІТ-рішення змінюють страхову галузь?


Як ІТ-рішення змінюють страхову галузь?

Стрімка хода цифрових інновацій впливає навіть навіть на ті галузі та ринки, які до недавнього часу вважалися незмінними форпостами консерватизму. Зміни не залишили у спокої і одну з найконсервативніших галузей – сектор страхових послуг.

Вже у 2018 році іншуртех (впровадження ІТ-інновацій в страхову галузь) став однією з найбільш активно розвиваючихся галузей цифрової економіки. Впровадження цифрових інновацій в звичайні страхові продукти дозволяє завойовувати довіру аудиторії віком від 18 до 30 років, яка не занадто схильна до співпраці з страховими компаніями старої формації.

Якщо оцінювати глобальне зростання іншуртех-компаній, згідно з аналітичними даними компанії Infoholic Research LLP загальна виручка компаній в сфері іншуртех в 2018 році склала близько 533 млн. Доларів США. Згідно з прогнозами галузевих експертів і аналітиків, до 2023 року виручка іншуртех-компаній подвоїться і становитиме близько 1.12 млрд. Доларів США. Велика частина гравців грає в довгу і не очікує від іншуртех сегмента швидкого повернення інвестицій. За даними компанії Deloitte з 1998 по 2018 рік у іншуртех-проекти було проінвестовано понад 12.5 млрд. Доларів США.

Дещо по іншому відчуває себе український страховий ринок, інновації приходять на нього досить повільно, хоча деякі гравці готові їх впроваджувати в якості інструменту, який дозволяє завоювати перевагу в доступному для огляду майбутньому. Зокрема, страхова компанія КРОНА планує впровадження нової ІТ-платформи, що дозволяє активно рости в сегменті преміум медичного страхування. Варто відзначити, що клієнти страхових компаній, які купують пакети медичного страхування достатньо вимогливі до часу зворотного відгуку, це пояснюється тим, що при найменшій загрозі свого здоров’я застрахований очікує оперативну реакцію на його проблему.

За словами Юлії Добренковой (генеральний директор страхової компанії КРОНА), c січня 2020 року компанія переходить на нову ІТ-платформу, яка дозволить максимально автоматизувати всі операційні процеси. Якщо зараз в СК КРОНА велика частина фінансових звітів готується з залученням великої кількості трудовитрат фахівців, в 2020 році ці процеси будуть тотально автоматизовані, що дозволить спрямувати вивільнені ресурси на розвиток компанії.

Апгрейд СК КРОНА включає в себе придбання нового мережевого і серверного устаткування, обладнання цифрових робочих місць, які дозволять розгорнути автоматизацію бізнес-процесів страховика і інноваційне програмне забезпечення, яке буде забезпечувати максимальну швидкість реагування на запити клієнта СК КРОНА.

Крім нової системи CRM і максимальної автоматизації процесів, керівництво СК КРОНА планує застосовувати ряд іншуртех-технологій у своїй роботі, що дозволить проводити політику активної експансії на страховому ринку найближчим часом. На думку генерального директора СК КРОНА Юлії Добренковой в найближчі 5 років лідерство на українському ринку будуть забезпечувати не розміри страхової компанії, а саме мобільність і здатність швидкого впровадження ІТ рішень в бізнес-процеси.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Також з цієї теми: Особисті фінанси
Дивись також
Весь ринок:Особисті фінанси
Все, що ми знаємо про:Крона
Сервіс підбору кредитів
  • Надішліть заявку
  • Дізнайтесь про рішення банку
  • Підтвердіть заявку та отримайте гроші
грн
Замовити кредит онлайн
В Контексті Finance.ua