Thomson Reuters вийде на ринок івент-послуг
Корпорація Thomson Reuters придбала компанію з проведення заходів FC Business Intelligence (FCBI). Медіагрупа планує таким чином вийти на швидко зростаючий ринок і допомогти в подальшому просуванні свого бренду Reuters News.
Британська компанія, яка буде перейменована на Reuters Events і увійде до складу підрозділу Reuters News, проводить виставки та конференції по всьому світу в таких галузях, як фармацевтика, енергетика, транспорт, страхування і технології. Умови угоди не розголошуються.
За словами Майкла Фріденберга, який обійняв посаду президента Reuters минулого року, в FCBI числиться 130 співробітників, а сама компанія останнім часом зростала швидше, ніж в середньому по галузі.
«Це швидкозростаючий сектор з хорошим рівнем стабільності в умовах підйомів і спадів, – пояснив він. – Це – спосіб диверсифікувати і збільшити нашу дохідну базу».
Reuters, новинний підрозділ Thomson Reuters, включає в себе різні медійні платформи, включаючи телевізійні, соціальні і мобільні, які можуть використовуватися для демонстрації новин, які висвітлюють події різного роду, сказав Фріденберг.
За матеріалами: УБР
Поділитися новиною