Суд Нідерландів визнав нове правило Ryanair неправомірним — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Суд Нідерландів визнав нове правило Ryanair неправомірним

Світ
1102
Суд Нідерландів визнав неправомірним нове правило Ryanair, яке обмежувало можливості пасажирів для подання претензії при затримках рейсах. Про це повідомили в компанії AirHelp, яка виступила ініціатором позову до лоу-коста.
Правило передбачало, що пасажир, який має право на компенсацію за затримки, скасування рейсу або відмову в перевезенні через овербукінг відповідно до регуляції ЄС №261/2004, спочатку повинен направити претензію безпосередньо в авіакомпанію.
Тільки у випадку, якщо пряме врегулювання не виявиться успішним, мандрівник міг звернутися за допомогою до юристів. У AirHelp відзначають, що це положення раніше було визнане обгрунтованим в Англії, після чого його в свої правила крім Ryanair також додали British Airways і easyJet.
«Мотивація авіакомпаній очевидна: з цим положенням пасажирам складніше домогтися виплати компенсації», — прокоментувала регіональний представник AirHelp у Східній Європі Євгена Курмачова.
За даними компанії, що грунтуються на аналізі сотень тисяч претензій, які сервіс направив в авіакомпанії, в середньому майже кожна друга заявка була спочатку відхилена з неправомірних причин. У AirHelp наводять приклад easyJet, яка, за інформацією сервісу, виплатила компенсацію лише у 2% всіх випадків, коли подальші юридичні заходи не вживалися.
Регуляція ЄС № 261/2004 і практика рішень європейський судів дозволяє пасажирам отримати компенсацію від 250 до 600 євро за скасування, затримку рейсу більш ніж на три години або відмову в перевезенні через овербукінг. Розмір компенсації залежить від дальності перельоту.
Після введення нових правил на ринку з’явилися кілька компаній, включаючи AirHelp, які допомагали пасажирам в отриманні компенсації в обмін на певний відсоток від виплати авіакомпаній за свої послуги.
У 2013 році Єврокомісія зробила спробу змінити регуляцію ЄС №261/2004. Однією з причин стало те, що компенсацію при скасуваннях рейсів виплатили тільки 2-4% авіамандрівників, які заповнили анкети.
За матеріалами:
Avianews.com
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас