1631
З 1 вересня українські траси будуватимуть по-новому
— Казна та Політика
Нові зміни до Державних будівельних норм з проектування доріг загального користування наберуть чинності 1 вересня 2019 року.
Про це повідомляє прес-служба Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України.
«З 1 вересня цього року вступають у дію нові важливі зміни в будівельні норми щодо проектування трас. Їх головна мета – підвищення безпеки на дорогах та покращення якості дорожнього покриття — асфальтобетону», — повідомив заступник Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Лев Парцхаладзе.
Новими нормами введено можливість:
- звужувати крайні ліві смуги на найбільших трасах і робити більш безпечну зупинкову смугу,
- проектувати протизасліплюючі екрани,
- проектувати шумові смуги, які допомагають водіям не засинати за кермом.
- влаштовувати SOS-станції на трасах для першої допомоги у випадку різних надзвичайних ситуацій,
- робити розриви огородження для швидкого проїзду спецтехніки,
- використання геосинтетиків і модифікованих бітумів для асфальтобетонних доріг, а також спеціальних перевантажувачів асфальтобетонної суміші тощо.
“Ці норми вводять низку важливих змін в облаштуванні безпечних та якісних трас, як у Європі, і є обов’язковими. Вони були розроблені фахівцями ДП «ДерждорНДІ» та розповсюджуються на будівництво нових, реконструкцію та капремонт існуючих доріг поза межами населених пунктів”, – додали в прес-службі.
З 1 вересня минулого року в дію вступили нові державні будівельні норми щодо проектування вулиць і доріг в населених пунктах:
- можливість звуження ширини смуг руху на дорогах;
- обов’язкове встановлення спеціальних захисних огороджень на зупинках громадського транспорту;
- обов’язкове облаштування острівців безпеки на нерегульованих переходах;
- обов’язкове влаштування велодоріжок та велосмуг та інші зміни.
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною