Як подати декларацію через електронний кабінет: роз’яснення для ФОПів
Фізична особа – підприємець може створювати та надсилати податкову декларацію платника єдиного податку через Електронний кабінет.
Про це повідомляє прес-служба ДФС в Івано-Франківській області.
“В режимі «Введення звітності» приватної частини Електронного кабінету користувач має можливість створювати, редагувати, підписувати та надсилати, зокрема, податкову звітність за формою податкової декларації платника єдиного податку – фізичної особи – підприємця”, – ідеться в повідомленні.
Як формується податкова декларація:
- Користувачу необхідно самостійно встановити фільтр за параметрами: «рік», «період», «тип форми» та обирати необхідну форму податкової декларації за звітний період, щодо якого здійснюється звітування.
- В наступному вікні обирати «стан документа» та відповідний територіальний орган ДФС: «регіон», «район».
Картки для тих, хто багато витрачає
“Подання документів засобами електронного зв’язку в електронній формі здійснюється платниками відповідно до норм Податкового кодексу України та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 № 557”, – зазначає прес-служба.
Вхід до Електронного кабінету здійснюється за посиланням, а також через офіційний веб-портал ДФС.
Крім того, у відкритій частині Електронного кабінету у розділі «Допомога» розміщено покрокову допомогу щодо створення електронних документів за допомогою режиму «Введення звітності».
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною