240
Ринок інтернет-реклами показує найнижчі темпи зростання з 2001 року
— Фондовий ринок
Зростання світового ринку інтернет-реклами впало – в 2019 році воно складе 10%, що є найнижчим приростом з 2001 року.
Про це пише The Guardian, посилаючись на результати дослідження Zenith.
Зазначається, що такий показник пов’язаний з тим, що у компаній і брендів ростуть побоювання з приводу розміщення цифрової реклами на тлі скандалів з Facebook, торгівлею користувацькими даними, фейковими новинами, рекламою, що з’являється поруч в «неналежними» відео на Youtube, тощо.
При цьому найактивніше зростає ніша реклами в кінотеатрах (понад 12% зростання). Наприклад, у Великобританії кількість кіноглядачів досягла найвищого рівня з 1970-х років, незважаючи на популярність стрімінгових сервісів.
Проте, digital-реклама посідає перше місце на глобальному рекламному ринку, забираючи майже половину його обсягу в $650 млрд.
Також активно розвивається зовнішня реклама, за оцінками Zenith, обсяги ринку зростуть на 5% за рік.
Зниження обсягів реклами очікується в традиційних ЗМІ – на ТВ, в газетах і журналах.
За матеріалами: НВ
Поділитися новиною
Також за темою
Spotify прогнозує рекордний прибуток у IV кварталі завдяки збільшенню кількості користувачів та підвищенню цін
У жовтні в IT-сфері побільшало ФОПів, але зменшилася кількість компаній (інфографіка)
Netflix планує придбати Warner Bros. та HBO Max: що зміниться для глядачів
Мінфін пояснив позицію України щодо реструктуризації ВВП-варрантів
НБУ оштрафував сім банків і чотири фінкомпанії за порушення фінмоніторингу: хто потрапив до списку (доповнено)
«Укрзалізниця» тимчасово обмежила рух поїздів: де саме
