Німецький автопром різко сповільнився після майже десятилітнього буму


Німецький автопром різко сповільнився після майже десятилітнього буму

Експерти вважають, що він може виявитися вельми серйозним і тривалим, з огляду на те, що ця тенденція характерна для всього світового автопрому.

Читайте також: Тoyota почала розробку космічного позашляховика

В автомобільній промисловості Німеччини після майже десятирічного буму почався спад. Багато що вказує на те, що він може виявитися вельми серйозним і тривалим. Адже проблеми, які переживають зараз BMW, Daimler і Volkswagen зі своїми дочками Audi і Porsche, а також німецькими заводами Ford і Opel, що перебувають в іноземній власності, багато в чому характерні для всього світового автопрому.

«Спочатку ми виходили із скорочення виробництва автомобілів на 3%. Тепер чекаємо мінус 4,5%», – повідомив Штефан Азенкершбаумер заступник генерального директора найбільшого в світі виробника автокомпонентів Bosch.

Гальмування глобального автопрому боляче вдарило і по найбільшому в світі хімічному концерну BASF. У нього є підприємства в Німеччині, США, Китаї, і всюди їх великими клієнтами є автомобілебудівники, що замовляють, наприклад, лаки. 8 липня німецький гігант повідомив про різке, практично наполовину, скорочення операційного прибутку в ІІ кварталі, що змусило його значно знизити фінансовий прогноз на весь 2019 рік. Причиною BASF назвав суттєве уповільнення темпів зростання світового промислового виробництва – і в першу чергу вказав на автопром.

Однак вирішальне значення мають не валові, а фінансові показники. Volkswagen представить дані за півріччя і нові прогнози 25 липня, концерн BMW, глава якого, 53-річний Харальд Крюгер, на початку липня несподівано заявив про своє майбутнє звільнення, анонсував докладний звіт на 1 серпня.

12 липня концерн Daimler «шокував галузь» повідомленням про те, що в другому кварталі замість операційного прибутку отримає збиток в розмірі 1,6 млрд євро, а також попередженням, що за підсумками всього 2019 року результат виявиться «істотно нижчим» ніж торік. Щоправда, частково грошові проблеми концерну пов’язані зі специфічною німецькою історією – шахрайством з вихлопами дизельних автомобілів.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Також з цієї теми: Фондовий ринок
Сервіс підбору кредитів
  • Надішліть заявку
  • Дізнайтесь про рішення банку
  • Підтвердіть заявку та отримайте гроші
грн
Замовити кредит онлайн
В Контексті Finance.ua