Новий шовковий шлях не працює - Мінінфраструктури


Новий шовковий шлях не працює - Мінінфраструктури

Влада Китаю не розвиває “Новий Шовковий шлях” і використовує транспортний коридор для тиску на Росію в цінових питаннях.

Про це розповів в інтерв’ю агентству “Інтерфакс-Україна” заступник міністра інфраструктури України з питань європейської інтеграції Віктор Довгань.

Читайте також: Економіка Китаю сповільнилася до тридцятирічного мінімуму

“Незважаючи на постійні переговори з китайцями, поки що “Новий Шовковий шлях” не працює. І поки що він для них залишається геополітично запасним. Вони використовують його для переговорів з росіянами, для апеляції щодо зниження їхніх тарифів і т.д.”, – сказав Довгань.

Водночас, за словами Довганя, незважаючи на відсутність вантажів з Китаю, зазначений транспортний коридор все одно розвивається, нехай і повільніше, ніж очікували.

«Кожен день з Чорноморська йдуть два пороми – це 150-200 вагонів. І це тільки пороми, а є ще вантажні кораблі. Інше питання в тому, що ці вантажі закінчують свій шлях в Казахстані і не прямують до Китаю», – повідомив заступник міністра інфраструктури.

Він також зазначив, що через низькі обсяги імпорту з країн Середньої Азії, поїзди, що прямують цим транспортним коридором, нема чим завантажити в зворотний бік. Тому перевізникам доводиться оплачувати перегонку порожніх вагонів, що дуже дорого і негативно впливає на ринки збуту.

Довідка Finance.ua:

  • У 2017 році «Укрзалізниця» провела роботу з розвитку транспортного коридору «Новий Шовковий шлях».
  • Сьогодні в східному напрямку прямують 66 поїздів, тоді як раніше могло стояти до 600 щодня.
  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
Сервіс підбору кредитів
  • Надішліть заявку
  • Дізнайтесь про рішення банку
  • Підтвердіть заявку та отримайте гроші
грн
Замовити кредит онлайн
Топ новини
Обговорюють

Читають

В Контексті Finance.ua