2839
Великий власник маркетплейсів захотів стати банком
— Фондовий ринок
У групі компаній EVO (володіє великим маркетплейсом Prom.ua та низкою інших), яка в минулому році об’єдналася з інтернет-магазином Rozetka, розглядають варіанти виходу на український банківський ринок.
Експерти переконані, що для традиційних гравців це буде приводом похвилюватися. В EVO розглядають два варіанти: або співпрацювати з банками, або самим стати одним з них. Як приклад наводять корпорацію Amazon, яка вже виходить на фінансовий ринок США.
Фахівці припускають, що в такому випадку у банку EVO буде найбільша в Україні аудиторія. За даними компанії Kantar, Rozetka.com.ua та Prom.ua входять в десятку найбільш відвідуваних сайтів нашої країни. У травні на ці маркетплейси зайшли 10,88 млн і 10,4 млн користувачів відповідно. Для порівняння, в цьому ж місяці сайт найбільшого української фінустанови – Приватбанку – відвідали 11,24 млн осіб.
У самому ж Приватбанку від коментарів про потенційних конкурентів відмовилися і заявили, що фінустанова сама є маркетплейсом. Як відомо, три роки тому банк запустив свій проект ПриватМаркет для постачальників і покупців.
За матеріалами: УБР
Поділитися новиною
Також за темою
Найбільшу авіакомпанію Австралії оштрафували на $58,6 млн за незаконні звільнення
Стартап Calo залучив $39 млн для виходу на ринок Великої Британії
Soho House повертається у приватну власність: близький до угоди про викуп акцій на $1,8 млрд
росіяни знищили нафтобазу SOCAR, яку атакували раніше
Японські акції оновили рекорд, автогіганти зростають
Sony остаточно вийшов з російського ринку