1008
Airbus представив концепцію розумного салону: контроль за ременями і туалетами (фото)
— Технології&Авто
Airbus представив концепцію розумного салону для своїх літаків Airbus Connected Experience, яка базується на зборі інформації про параметри, що відповідають за безпеку або обслуговування пасажирів.
Як буде працювати система?
- Представлена платформа буде аналізувати дані, одержувані від крісел, багажних полиць, систем розваги і освітлення, візків бортового харчування, туалетних кімнат і т. д.
- Зібрана інформація буде передаватися на планшети бортпровідників, що дозволить персоналу, наприклад, відстежувати, яка багажна полиця не закрита, хто з пасажирів не пристебнув ремені, скільки порцій харчування залишилося на борту.
За задумом розробників, це дозволить спростити роботу бортпровідників, підвищить рівень сервісу і дозволить надати пасажирам більш персоналізовані послуги.
Наприклад:
- Крісла можуть бути налаштовані відповідно до персональних вподобань кожного пасажира.
- Мандрівники зможуть замовляти їжу і напої ще до початку бортового обслуговування і отримувати контент розважальної системи відповідно до своїх уподобань.
Робота системи також передбачає збір даних у спеціальне хмарне сховище на випадок, якщо ця інформація потрібна авіакомпаніям для аналізу вподобань пасажирів, виявлення певних тенденцій щодо тих чи інших маршрутів або ж оцінки роботи салонного обладнання та проведення превентивного обслуговування.
Крім Airbus, в проекті також беруть участь найбільші в світі постачальники обладнання, серед яких: gategroup, Stelia Aerospace, Recaro Aircraft Seating. На етапі запуску нова концепція буде використовуватися в літаках сімейства A320, а в подальшому може бути впроваджена на інших авіалайнерах.

За матеріалами: Avianews.com
Поділитися новиною