205
Sony запустила в Японії власний сервіс з виклику таксі
— Фондовий ринок
Японський виробник електроніки Sony запустив власний сервіс з виклику таксі, який буде конкурувати з міжнародним гігантом Uber. Втім, на відміну від останнього, японці не збираються виходити за межі своєї країни, зосередившись виключно на внутрішньому ринку.
Вперше про плани Sony запустити подібну послугу стало відомо ще в минулому році. Сервіс отримав назву S. Ride і на першому етапі буде працювати тільки в столиці країни Токіо. Він являє собою спільне підприємство, створене Sony, її ж підрозділом, що займається наданням фінансових послуг і п’ятьма автотранспортними підприємствами. Сумарний парк автомобілів таксі сервісу перевищує позначку 10,000 штук.
В Японії законодавчо заборонено надавати комерційні послуги перевезення пасажирів за допомогою особистих автомобілів, тому S. Ride сфокусується на тому, щоб більш зручно зв’язувати клієнтів зі службами таксі. Зокрема, Sony використовує технології на основі штучного інтелекту для оптимізації попиту і пропозиції, а також підтримує сучасні методи оплати, включаючи QR-коди і кредитні карти.
За матеріалами: ITC.ua
Поділитися новиною
Також за темою
Spotify прогнозує рекордний прибуток у IV кварталі завдяки збільшенню кількості користувачів та підвищенню цін
У жовтні в IT-сфері побільшало ФОПів, але зменшилася кількість компаній (інфографіка)
Netflix планує придбати Warner Bros. та HBO Max: що зміниться для глядачів
Мінфін пояснив позицію України щодо реструктуризації ВВП-варрантів
НБУ оштрафував сім банків і чотири фінкомпанії за порушення фінмоніторингу: хто потрапив до списку (доповнено)
«Укрзалізниця» тимчасово обмежила рух поїздів: де саме
